۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12838
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
  • ارسال توسط :
نیروی انتظامی همانند چشم و بازوی دستگاه قضایی است
نیروی انتظامی همانند چشم و بازوی دستگاه قضایی است

نیروی انتظامی همانند چشم و بازوی دستگاه قضایی است

اگر ما نیروی انتظامی موفقی داشته باشیم قطعا دستگاه قضایی موفقی خواهیم داشت .

رییس دادگستری کل استان قزوین : اگر ما نیروی انتظامی موفقی داشته باشیم قطعا دستگاه قضایی موفقی خواهیم داشت
وقایع خبری – نشست قضایی و انتظامی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور رییس کل دادگستری، دادستان مرکز، مسئولین قضایی استان و فرمانده نیروی انتظامی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی ضمن تبریک و بزرگداشت هفته قوه قضاییه گفت: هفته قوه قضاییه یادآور این موضوع است که امروز عدل، داد، قسط و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون زحمات قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه هاست و این دستگاه به معنای واقعی پناهگاه بی پناهان جامعه است.
مقام ارشد قضایی استان قزوین بیان کرد: نام دستگاه قضایی با واژه عدالت و حق همراه است و تحقق همه جانبه این عدالت به لوازمی چون قانون، نیروی قضایی، سازمان های وابسته و… کارآمد و به روز نیاز دارد.
وی گفت: زینت این نظام عدالت است و همه نهادهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی واجتماعی باید به وظایفشان به درستی عمل کنند تا زمینه برای احقاق حق فراهم شود تا به این ترتیب مردم بتوانند به نظام قضایی و اسلامی دلگرم شوند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در رابطه با اهمیت نیروی انتظامی از نگاه دستگاه قضایی گفت: نیروی انتظامی همانند چشم و بازوی دستگاه قضایی است و این دو دستگاه حافظان یکدیگرند و این نگاه باید به تمامی همکاران دستگاه قضایی و انتظامی منتقل شود تا با همکاری و حرکت این دو دستگاه در کنار هم شاهد کمترین وقوع جرم در جامعه باشیم.
رییس دادگستری کل استان اظهار داشت: اگر ما نیروی انتظامی موفقی داشته باشیم قطعا دستگاه قضایی موفقی خواهیم داشت به این ترتیب اگر نیروی انتظامی هم در بحث پیشگیری از وقوع جرم و هم در بحث مقابله با جرایم بتواند موفق عمل کند، قطعا شاهد کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی، کاهش آمار جمعیت کیفری و آسیب های اجتماعی خواهیم بود.
وی اذعان نمود: امیدواریم بتوانیم رهرو پاسدار مکتب شهید سپهبد سردار سلیمانی که مکتب بصیرت، ولایت مداری، مبارزه با ظلم و دفاع از ارزش ها ولو با نثار جان و خون است، باشیم.
مقام ارشد قضایی استان قزوین گفت: در سال گذشته برای اولین بار شاهد کاهش یک درصدی ورودی پرونده های قضایی به محاکم استان بودیم در حالی که طی سالهای گذشته همیشه روند افزایشی در پرونده های ورودی داشتیم.