۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 14789
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
  • ارسال توسط :
نیروی  انتظامی با آسیب‌های اجتماعی درگیر است
نیروی  انتظامی با آسیب‌های اجتماعی درگیر است

نیروی انتظامی با آسیب‌های اجتماعی درگیر است

این مرکز با سه رشته حقوق، کشف سرقت و حراست فیزیکی به جذب دانشجو خواهد پرداخت.

با حضور سردار لطفعلی بختیاری ، فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین و دکترمحمد حسین امید ، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، و دکتر فتح طاهری ، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی در استان قزوین افتتاح شد.

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی با آسیب‌های اجتماعی درگیر است و برای برخورد با آن باید به دنبال افزایش توانمندی کارکنان خود باشد.

وی افزود: بر همین اساس مهارت افزایی و ارتقاء توانمندی کارکنان ناجا در دستور کار فرماندهی انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود در استان تلاش بسیاری شد تا این مرکز  در استان راه اندازی شود.

حاجیان در پایان یادآور شد: این مرکز در ابتدای کار با سه رشته حقوق، کشف سرقت و حراست فیزیکی به جذب دانشجو خواهد پرداخت.

سردار حسن بختیاری هم در این مراسم گفت: یکی از ضروری‌ترین اقدامات برای توسعه حرفه‌گری در تولید، افزایش دانش‌ها و مهارت‌های تخصصی پلیس است.

وی افزود: علی رغم اینکه ما در ابتدای گزینش کارکنان نیروی انتظامی حداقل دانش و مهارت را مبنای ورود می‌دانیم؛ اما در طول خدمت متناسب با توسعه فناوری و اجتماعی که در کشور اتفاق می‌افتد باید مهارت‌های پلیسی ارتقا پیدا کند.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی ناجا تصریح کرد: متاسفانه در سیستم آموزش عالی کشورمان رشته‌های تخصصی پلیس را نداریم و به ناچار مراکز علمی کاربردی بهترین بستر برای توسعه دانش و مهارت‌های پلیس تلقی شده و به همین جهت ما رشته‌های اختصاصی پلیس را طراحی و اجرا می‌کنیم.

بختیاری درپایان بیان کرد: از جمله رشته‌های اختصاصی پلیس می‌توان به رشته‌های پی‌جویی و کشف سرقت، کنترل ترافیک مدیریت در پلیس، در رشته‌های مرزی مثل آموزش عملیات مرزبانی و کار با تجهیزات و امکانات پلیس اشاره کرد؛ قاعدتا اگر انتظار داریم پلیس، پلیس حرفه‌ای باشد باید دانش تخصصی پلیس در سطح آموزش عالی در این رشته‌ها توسعه پیدا کند.