۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » گیلان
  • شناسه : 8253
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
  • ارسال توسط :
نیروهای امدادی استان قزوین به کمک گیلانی‌ها رفتند
نیروهای امدادی استان قزوین به کمک گیلانی‌ها رفتند

نیروهای امدادی استان قزوین به کمک گیلانی‌ها رفتند

به جز جاده قزوین به رشت همه راه‌های اصلی استان قزوین باز است و تردد در آن جریان دارد.

قدرت الله مهدی خانی گفت : با توجه به بارش برف در استان گیلان و مسدود شدن محورهای مواصلاتی این استان و نیاز به امداد رسانی امروز سه شنبه تعدادی از نیروهای امدادی استان به همراه ماشین آلات راهداری عازم استان گیلان شدند.

وی افزود: تعداد ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل لودر و گریدر و خودروی سنگین به همراه ۲۰ نفر نیروی انسانی از راهداران استان پس از عزیمت به گیلان در حال برفروبی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی این استان هستند.

مهدی خانی یادآورشد: همچنین ۵ اکیپ از جمعیت هلال احمر استان قزوین برای امداد رسانی به مردم گیلان عازم این استان شده‌اند و مشغول کمک رسانی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی برق حدود ۹ هزار نفر از مردم مناطق مختلف استان گیلان قطع شده که برای کمک به مردم تعداد ۵ اکیپ هم از شرکت برق منطقه‌ای قزوین به مناطق مختلف استان گیلان اعزام شده‌اند تا در رفع مشکل فنی سیستم برق رسانی این مناطق اقدام شود.

از سفر به گیلان خودداری کنید

مهدیخانی در ادامه گفت: در حال حاضر محور جاده قدیم قزوین به رشت و نیز اتوبان قزوین به رشت به دلیل بارش شدید برف در محدوده گیلان مسدود است و رفت و آمد صورت نمی‌گیرد که از مسافران درخواست می‌شود از سفر به این استان خودداری کنند زیرا محور بسته است.

وی افزود: در حال حاضر به جز جاده قزوین به رشت همه راه‌های اصلی استان قزوین باز است و تردد در آن جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: راه‌های ارتباطی ۲۰۴ روستا در استان قزوین به دلیل بارش برف مسدود شده که از فردا این مسیرها بازگشایی خواهد شد.

مهدی خانی گفت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان قزوین هم فردا چهارشنبه تعطیل است.