۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 1344
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
  • ارسال توسط :
نیاز امروز جامعه ما تربیت اسلامی است
نیاز امروز جامعه ما تربیت اسلامی است

نیاز امروز جامعه ما تربیت اسلامی است

بایدآگاهی جوانان درحوزه آموزه های دینی و ولایت مداری مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین : در جامعه فرهنگ اسلامی داریم نیاز امروز جامعه ما تربیت اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده اسماعیل (ع) روستای فلار الموت غربی استان قزوین با حضور مردم ، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و مردم برگزار شد.
حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه امامزاده ها می توانند قطب های فرهنگی و دینی هر منطقه باشند گفت: امامزاده ها میتوانند کانون های فرهنگی و تبلیغی برای نوجوانان و جوانان باشند.
وی اظهار داشت: در جامعه فرهنگ و شعائر اسلامی داریم نیاز امروز جامعه ما تربیت اسلامی است و باید آگاهی جوانان درحوزه آموزه های دینی و ولایت مداری مورد توجه قرار گیرد و امامزاده ها و مساجد بهترین مکان برای انتقال این مفاهیم است .
وی افزود : ۱۰ هزار و ۶۱۵ امامزاده در ۸ هزار  ۱۵ بقعه جمهوری اسلامی وجود دارد که هر کدام از این بقاع متبرکه منشاء برکات معنوی و فرهنگی بسیاری برای کشور هستند و می توان بیش از پیش این ظرفیت های فرهنگی را فعال کرد.
این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنان خود به تاریخ حضور امام رضا(ع) در ایران اشاره کرد و افزود: اغلب امامزادگان با توجه به حضور امام رضا (ع)  در ایران اقدام به طی مسیر طولانی مدینه تا خراسان کردند از همین رو تعداد امامزادگان در کشور قابل توجه است و حضور این شخصیت های جلیل القدر بستری برای آشنایی مردم ایران با فرهنگ ناب اهل بیت(ع) و عمیق شدن ریشه های تشیع در این خطه شده است.