۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 5680
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
  • ارسال توسط :
نگاه به ۱۳ آبان باید یک نگاه اعتقادی و انقلابی باشد
نگاه به ۱۳ آبان باید یک نگاه اعتقادی و انقلابی باشد

نگاه به ۱۳ آبان باید یک نگاه اعتقادی و انقلابی باشد

حرکت امروز دانش آموزان و مردم انقلابی شکست نقشه های دشمن را نوید می دهد

همزمان با ۱۳ آبان با به صدا درآمدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس ، مردم شریف شهر قزوین و جمع کثیری از دانش آموزان همزمان با دیگر مردم شریف ایران با تجمع در خیابان شهدا ( مقتابل مسجد شیخ الاسلام ) با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا»، ” مرگ بر اسرائیل” روحیه ظلم ستیزی و بیداری نسل های آینده را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش وقایع خبری ، آیت الله عابدینی ، امام جمعه محبوب قزوین با بیان اینکه نگاه به ۱۳ آبان باید یک نگاه اعتقادی و انقلابی باشد، افزود: امروز در حالی به استقبال ۱۳ آبان می‌رویم که چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، انقلابی که دانش‌آموزان نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌های آن و بالندگی و شکوفایی میهن عزیزمان داشته‌اند و با آگاهی و هوشیاری در جهت تعالی نظام اسلامی گام برداشته‌اند.

وی تصریح کرد: حرکت امروز دانش آموزان و مردم انقلابی شکست نقشه های دشمن را نوید می دهد و امیدواریم بزودی شاهد شکست آمریکا در برنامه های زیادهی خواهی آن باشیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا هم در این مراسم گفت: تضاد ما با آمریکا ریشه ای، فکری و عقیدتی است و ایران هرگز نمی تواند با تفکر استکباری کنار بیاید.

حجت الاسلام علی سعیدی افزود: حضور پرشور شما در تجمع استکبار ستیزی یادآور خاطره ای است که سه نسل را به هم پیوند می زند. وی افزود: تبعید امام، شهید شدن دانشجویان و دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در صیانت از انقلاب بود که امروز توسط شما دانش آموزان بصیر گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام سعیدی در پایان گفت : آمریکا امروز با چالش مهم سه گانه روبروست که چالش نظامی با روسیه، چالش اقتصادی با چین و چالش سوم تمدنی و فکری با محوریت ایران است.