۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
  • شناسه : 22650
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
  • ارسال توسط :
نوزاد کرمانی، قربانی کرونا شد
نوزاد کرمانی، قربانی کرونا شد

نوزاد کرمانی، قربانی کرونا شد

تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۹هزار و ۶۲ مورد است.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شفیعی، مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹را اعلام کرد.

او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان، ۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که از این تعداد،۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند.

شفیعی سن فوتی‌ها را ۷۷ ،۶۹ ،۵۳ و نوزاد عنوان کرد و تصریح کرد: مجموع جان باختگان کرونا ویروس از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون به ۲ هزار و ۷۲۳ نفر رسیده است.

او گفت: موارد جدید بستری مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ مورد، شامل ۵۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان ۵۴۰ مورد است، افزود: از این تعداد، ۲۸۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۲۰ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

او تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۱۹هزار و ۶۲ مورد اعلام کرد.