۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » جامعه » دولت » قزوین
  • شناسه : 38151
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
  • ارسال توسط :
نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند که این قدرت آمریکا یک حبابی بیش نیست
نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند که این قدرت آمریکا یک حبابی بیش نیست

نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند که این قدرت آمریکا یک حبابی بیش نیست

جوانان و نوجوانان ایرانی در پاسخ به دشمنی‌های آمریکا لانه جاسوسی آنها را برملا کردند.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قزوین گفت: این ایام الله بهانه‌های روشن و موقعیت‌های مناسبی برای یادآوری حقیقت های تاریخ ست و این حقایق هرگز از بین نخواهد رفت.

  وی افزود: ۱۳ آبان روزی است که جوانان و نوجوانان ایرانی در پاسخ به تبعید امام راحل بعد از گذشت ۱۵ سال هرگز خاموش نماندند و یک سال پس از به خاک و خون کشیده شدن مردم ایران به خاطر ندای حق طلبی و استقلال طلبی انتقام گرفتند و این خانه جاسوسی را که به عنوان سفارتخانه فعالیت داشت، برملا کردند.

  سخنگوی دولت گفت:جایی که سفارت خانه است چرا باید دارای امکانات جعل اسناد و پلاک خودرو و استراق سمع مراکز حساس دولتی باشد.   وی افزود: در این سفارت خانه امکانات پیچیده استراق سمع، کاغذ خرد کن و گاو صندوق‌های ضد سرقت در اتاق‌های تو در تو وجود داشت.  

سخنگوی دولت  با اشاره به بازدید اخیر خود از این مرکز جاسوسی افزود: جود این همه امکانات در یک سفارتخانه یک پاسخ دارد و آن این است که آمریکا از استقلال و بیداری ملت‌ها واهمه دارند و از این نگرانند که نکند ملتی پیدا شود که بخواهد سرنوشت خود را رقم بزند.

  بهادری جهرمی اضافه کرد: اگر ملتی عنان امور خود را به دست گیرند منافع غرب و در راس آن منافع آمریکا و هم پیمانان آن‌ها به خطر خواهد افتاد.  

وی گفت: پیام این جوانان ایرانی حاضر در راهپیمایی در این شرایط جوی این است که ما نوجوانان و جوانان ادامه دهنده راه همان دانش آموزانی هستیم که دست آمریکا را رو کرد.

  سخنگوی دولت افزود: این جوانان از نسل همان جوانانی هستند که در آن دوران با یک اقدام مردمی کاری کردند که صدای آن هنوز در گوش آمریکا مانده است و رئیس جمهور وقت آمریکا نتوانست در مسند قدرت بماند این جوانان وی را از مسند قدرت پایین کشیدند.  

بهادری جهرمی اضافه کرد: همین نسل امروز در جغرافیای وسیعی از دنیا از جمله فلسطین برای دفاع از حق و حقوق خودشان حتما مستکبران روز و سردمداران رژیم صهیونیستی را از مسند قدرت به زیر خواهند افکند.  

وی گفت: این حضور به غرب و آمریکا نشان خواهد داد که تمام اقدامات آن‌ها به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید این نوجوانان از نسل شهید بابایی‌ها و لشگری‌ها هستند و هرچه قدر که غرب بر علیه ملت ایران سرمایه گذاری کنند و اسناد ۲۰۲۰ را بخواهند اجرا کنند این نوجوانان اجازه نخواهند داد.

  بهادری جهرمی همچین خاطر نشان کرد: دشمنی‌های رژیم صهیونیستی از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ از بین نرفته و مخالف ملی گرایی، اسلام گرایی و ملی گرایی هستند، اما پا به پای دشمنان ایستادگی ملت ایران ادامه داشته است.  

سخنگوی دولت گفت: اگر روزی تصور می‌شد که قدرت پوشالی آمریکا نابود نشدنی است نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دادند که این قدرت آمریکا یک حبابی بیش نیست.  

بهادری جهرمی با اشاره به اتفاقات غزه گفت:مردم غزه در شدیدترین تحریم‌ها و حصر و حملات وحشیانه دشمن دست به اقدامی زدند که محصول آن بر هم زدن اقتدار آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و شاخص فرعون‌ها جهان این بود.  

سخنگوی دولت همچنین حماس و حزب الله لبنان را بزرگترین جبهه‌های مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا برشمرد.