۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 36367
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
  • ارسال توسط :
نمایندگان استان قزوین از طرح های مهم نیمه تمام شهرداری بازدید کردند
نمایندگان استان قزوین از طرح های مهم نیمه تمام شهرداری بازدید کردند

نمایندگان استان قزوین از طرح های مهم نیمه تمام شهرداری بازدید کردند

تئاتر شهر قزوین درحال حاضر ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماههای اینده به بهره برداری می رسد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه به همراه مهدی صباغی شهردار قزوین از چند طرح نیمه تمام شهرداری قزوین بازدید کردند.

photo_2023-06-16_09-17-19

مهدی صباغی شهردار قزوین در محل اجرای این پروژه گفت: این طرح با هدف تکمیل رینگ شهردرحال اجراست که ۹ کیلومتر آن سطح بستر و ۲.۵ کیلومتر پل امام رضا(ع) است که به آن متصل می شود.

وی افزود: ۷ تقاطع غیر هم سطح در این طرح دیده شده و شهروندان می توانند ۱۲ کیلومتر مسیر شمال و جنوب و شمالغرب را بدون چراغ قرمز و در کمتر از هفت دقیقه طی کنند.

photo_2023-06-16_09-16-58

صباغی بیان کرد: این طرح پیوست زیست محیطی هم دارد و در محور رودخانه با سیلاب ۱۰۰ ساله انجام شده و بالاترین دبی آب را کنترل می کند.

وی اظهارداشت: نقش اصلی این کمربندی روان سازی ترافیکی و چند منظوره است و در منتهی الیه غرب حدود ۱۰ متر فضای پیاده روی و دوچرخه سواری ایجاد شده و در فواصل ۸۰۰ متری هم سرویس های بهداشتی ایجاد شده است.

شهردار قزوین یادآورشد: در بخشی از این کمربندی یک بند لاستیکی احداث می شود که در ۹ ماه از سال چشم انداز آبی خواهد داشت و زیبایی مسیر را دوچندان می کند و در زمان سیلاب با کم شدن فشار باد این بند لاستیکی از شدت جریان سیلاب گرفته می شود.

وی بیان کرد: این طرح حدود ۱۷ سال متوقف شده بود که با عزم جدی و تلاش شبانه روزی بزودی با حضور یکی از مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.

صباغی گفت: مسیر ۱۲ کیلومتری کمربند سبز با ۹۰ کیلومتر سرعت در ۷ دقیقه بدون توقف طی می شود و با تکمیل این رینگ هم مشکل پل امام رضا(ع) در محدوده مصلی که نیمه تمام مانده حل شده و چالش های باغستان نیز برطرف می شود و با احداث ۱۸ کیلومتر جاده سلامت برای اولین بار در کشور طولانی ترین جاده سلامت شهری در قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

نمایندگان مجلس سپس از تئاتر شهر قزوین که در میدان عارف و جنب بوستان ملت ساخته شده بازدید کردند.

بگفته صباغی تئاتر شهر قزوین درحال حاضر ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماههای اینده به بهره برداری می رسد.