۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 33590
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۴
  • ارسال توسط :
نمایشگاه  یلدای ایرانی تا ۷ دی ماه دایراست
نمایشگاه  یلدای ایرانی تا ۷ دی ماه دایراست

نمایشگاه یلدای ایرانی تا ۷ دی ماه دایراست

نمایشگاه یلدای ایرانی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین جهت بازدید وخرید عموم دایر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت : نمایشگاه یلدای ایرانی تا ۷ دی ماه در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر است.

به گزارش”وقایع خبری” خورگامی هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگاه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در آخرین شب پاییز سال برشمرد و افزود: یکصد و پانزده مشارکت کننده از استان های قزوین، زنجان، همدان، البرز، تهران، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی و اصفهان محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی ، ارائه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله دیگر اهداف برپایی این رویداد اقتصادی برشمرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع مواد غذایی، خشکبار، آجیل، میوه، شیرینی، انار و هندوانه، مرکبات و انواع سوغات و تنقلات شب یلدا توسط مشارکت کنندگان عرضه خواهد شد.

خورگامی در پایان یادآور شد: نمایشگاه یلدای ایرانی در مدت زمان برپایی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین جهت بازدید عموم و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.