۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ و هنر » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 4139
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
  • ارسال توسط :
نمایشگاه ” مهر مدام ” آثار هنرمندان خوشنویس را به نمایش می گذارد
نمایشگاه ” مهر مدام ” آثار هنرمندان خوشنویس را به نمایش می گذارد

نمایشگاه ” مهر مدام ” آثار هنرمندان خوشنویس را به نمایش می گذارد

بازدید از این نمایشگاه رایگان بوده و تا دهم مهرماه در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است .

درآستانه بازگشایی مدارس و در آستانه سی امین سال فعالیت” هنرستان خط ” نمایشگاه گروهی خوشنویسی ” مهر مدام ” در گالری ” هنرمندان ” قزوین فعالیت خود را از روز جمعه بیست و نهم شهریورماه ( ساعت ۱۷) آغاز خواهد کرد .

محمد اسدی ، مدیر گالری هنرمندان با بیان خبر فوق افزود: این نمایشگاه گروهی ، آثار بیست و یک هنرمند را در مقابل دیدگان هنردوستان و علاقمندان به هنر خوشنویسی قرار می دهد که در سطوح فوق ممتاز، ممتاز و عالی هستند که خطوط نستعلیق و شکسته نستعلیق خود را در قالب های سیاه مشق ، چلیپا و کتابت نگاشته اند .

وی تصریح کرد : در این نمایشگاه آثار زنده یاد مرجان گردانیها ، مریم ذوالقدر، سیما شعاعی ، معصومه عبداللهی ، زهرا قلیچ خانی ، رفعت نورمحمدی ، مریم جهانی راد ، عطیه درویشوند ، حمیده قنبری ، محمود رضا ابراهیمی ، مصیب احمدی ، علیرضا پورقناد ، کامران نیک خصلت ، مجید محمدپور ، عباس خدادوست ، علی سلطانیه ، آرش صیادی ، سینا نکونام ، احمد رضا محمد پور، امیررضا محمد پور و علی خسروی به نمایش درخواهدآمد .

مدیرگالری هنرمندان یادآور شد بازدید از این نمایشگاه رایگان بوده و تا دهم مهرماه در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است .

اشاره می شود که هنرستان خط یکی از معتبرترین آموزشگاه های خوشنویسی کشور است که از سال ۱۳۷۰فعالیت خود را قزوین آغاز کرده و همچنان درحوزه هنر خوشنویسی به فعالیت خود ادامه می دهد .