۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39084
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
  • ارسال توسط :
نمایشگاه مبلمان در قزوین برگزار می‌شود
نمایشگاه مبلمان در قزوین برگزار می‌شود
از امروز ؛

نمایشگاه مبلمان در قزوین برگزار می‌شود

بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این رویداد بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: بیست‌ویکمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی از روز دوشنبه ۲۵ دی ماه تا جمعه ۲۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

احمد خورگامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مبلمان در قزوین، گفت: باتوجه به نقش تأثیرگذار مبلمان در زیبایی، جلوه بصری و دکوراسیون داخلی منازل، بیست‌ویکمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی فرصت مناسبی برای بازدیدکنندگان و همشهریان گرامی است، تا از آخرین تولیدات و محصولات این صنعت بازدید کرده و بدون‌واسطه خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: ۳۸ مشارکت‌کننده از ۶ استان کشور در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کردند تا به‌روزترین تولیدات صنعت مبلمان و صنایع چوبی را به نمایش گذارند.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: تمامی محصولات این نمایشگاه به صورت اقساط و شرایط پرداختی مناسب به فروش می‌رسد.

خورگامی یادآور شد: بیست‌ویکمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی از روز دوشنبه ۲۵ دی ماه تا جمعه ۲۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این رویداد بازدید کنند.