۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34921
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
  • ارسال توسط :
نمایشگاه فروش بهاره در قزوین گشایش یافت
نمایشگاه فروش بهاره در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه فروش بهاره در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت عموم مردم برای تهیه کالاها و اقلام مورد نیاز است.

وقایع خبری: نمایشگاه فروش بهاره ۱۴۰۲ با حضور علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، عباس کاظمی فرماندار، محمد حسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت و جمعی از اصناف و روسای اتحادیه های صنفی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین به مدت یک هفته برگزار شده است.

photo_2023-03-09_19-22-50

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند ماه برپاست و شهروندان می توانند برای خریدهای نوروزی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و  شب عید ، خرید اقلام مورد نیاز خانواده های ایرانی در این نمایشگاه پیش بینی شده و غرفه های نمایشگاه کالاهایی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، مواد غذایی، شیرینی، شکلات و آجیل را در معرض فروش قرار داده اند.

خورگامی تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت عموم مردم برای تهیه کالاها و اقلام مورد نیاز است و قیمت کالاها تا ۱۵ درصد کمتر از بازار عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید عموم دایراست.