۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 31106
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۴۶
  • ارسال توسط :
نمایشگاه بین المللی قزوین گل آرایی می شود
نمایشگاه بین المللی قزوین گل آرایی می شود
از ۱۳ تا ۱۷ تیر ماه ؛

نمایشگاه بین المللی قزوین گل آرایی می شود

خورگامی: آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها است .

نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا از سیزدهم تیر ماه در قزوین برپا می‌شود.

خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا از ۱۳ تا ۱۷ تیر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

  به گفته وی، مشارکت کنندگان از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، البرز، کرمانشاه، مرکزی، قم، تهران، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، بروجرد، گلستان و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.   خورگامی افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان و همچنین آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها است .

  مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان  گفت: انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده‌ها، کود، سم و تجهیزات باغبانی، انواع قلم زنی، خاتم کاری، حصیربافی، صنایع چوبی شمال، چاقو، میناکاری، زیورآلات سنتی، انواع دکوری، سفال و پارچه از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.  

نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.