۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 37019
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۰
  • ارسال توسط :
نمایشگاه بازرگانی عمومی در قزوین بر پا می شود
نمایشگاه بازرگانی عمومی در قزوین بر پا می شود

نمایشگاه بازرگانی عمومی در قزوین بر پا می شود

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود رااز 5 تا 50 درصد بصورت اقساط بلند مدت عرضه خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از عرضه محصولات همراه با شرایط و تخفیفات ویژه و اقساط بلند مدت در نمایشگاه بازرگانی عمومی در قزوین خبر داد.

احمد خورگامی به “وقایع خبری” گفت: نمایشگاه بازرگانی عمومی در تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.

وی افزود: با توجه به حضور بانک سپه در نمایشگاه، افتتاح حساب و ارائه خدمات توسط بانک سپه به صورت ویژه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام خواهد شد و مراجعه کنندگان می توانند کلیه امورات بانکی خود شامل افتتاح حساب، خدمات بانکی و … را تنها با در دست داشتن کارت ملی انجام دهند.

این مسئول یادآور شد: تنوع محصولات در نمایشگاه فوق بسیار بوده و گروه های کالایی متنوع از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی، سوغات و هدایا، لوازم منزل، کالای خواب، فرش و تابلوفرش، مبلمان، لوستر، دکوراسیون، لوازم آشپزخانه، محصولات فرهنگی، صنایع دستی و … در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

خورگامی افزود: قابل ذکر است مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و تولیدات خود را همراه با تخفیفات ویژه نمایشگاهی، از ۵ تا ۵۰ درصد بصورت اقساط بلند مدت و تعداد اقساط دلخواه مورد نظر مشتریان، عرضه خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: ۸۲ مشارکت کننده از استانهای قزوین، تهران، البرز، اصفهان، قم، همدان، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.