۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اقتصاد » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 35587
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
  • ارسال توسط :
نمایشگاه ایتکس، هایتک و دانش بنیان در قزوین گشایش یافت
نمایشگاه ایتکس، هایتک و دانش بنیان در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه ایتکس، هایتک و دانش بنیان در قزوین گشایش یافت

مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه، آشنایی عموم مردم با تکنولوژی های روز این صنایع و تقویت ارتباطات الکترونیک ونقش موثر آن در نیازهای روزمره مردم است.

نمایشگاه ایتکس، هایتک و دانش بنیان همزمان با نمایشگاه توانمندی های تولیدی و خدماتی مدارس سطح متوسطه استان قزوین در مراسمی با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین و خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی و جمعی از مدیران استانی گشایش یافت.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در این باره گفت: نمایشگاه ایتکس، هایتک، دانش بنیان و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه توانمندی های تولیدی و خدماتی سطح متوسطه استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۲ مشارکت کننده از استان قزوین محصولات خود را در زمینه های ماشین های اداری، تجهیزات فروشگاهی، سیستم های امنیتی، تلفن همراه، رسانه دیجیتال، لوازم جانبی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

خورگامی تصریح کرد: مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه، آشنایی عموم مردم با تکنولوژی های روز این صنایع، افزایش آگاهی اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک ونقش موثر آن در نیازهای  روزمره مردم است.

وی یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه توانمندی های تولیدی و خدماتی مدارس سطح متوسطه استان قزوین با حضور ۴۹ مشارکت کننده در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین یادآورشد: هنرستان های شهرستان ها و مناطق استان، مدارس غیر دولتی، مراکز رشد و کارآفرینی و دانش بنیان، دستاوردهای دانش آموزان در زمینه های صنعتی، موسیقی، هنر، تجربی، آشپزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

خورگامی افزود: دوره تربیت معلم کارآفرینی و راهبر کسب و کار، در بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در بستر پلتفرم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری قزوین برگزار شده که مراسم اختتامیه این دوره فردا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مسئولان کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.