۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 2955
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
  • ارسال توسط :
نماز عید قربان نماد تسلیم در برابر پروردگار متعال است
نماز عید قربان نماد تسلیم در برابر پروردگار متعال است

نماز عید قربان نماد تسلیم در برابر پروردگار متعال است

 امروز نماز عید قربان تنها یک فریضه دینی نیست بلکه نماد تسلیم در برابر پروردگار متعال است که باید همواره مورد تکریم قرار گیرد. امام جمعه قزوین در خطبه های نماز عید قربان گفت: وقایع اخیر نشان از شکل گیری   آرایش سیاسی جدیدی در منطقه است که به ضرر کشورهای غربی و آمریکایی است. […]

 امروز نماز عید قربان تنها یک فریضه دینی نیست بلکه نماد تسلیم در برابر پروردگار متعال است که باید همواره مورد تکریم قرار گیرد.

امام جمعه قزوین در خطبه های نماز عید قربان گفت: وقایع اخیر نشان از شکل گیری

اقامه نماز عید قربان در مسجدالنبی (ص) قزوین

  آرایش سیاسی جدیدی در منطقه است که به ضرر کشورهای غربی و آمریکایی است. حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: جمهوری اسلامی از نظر قدرت سیاسی و امنیتی به قطب منطقه تبدل شده است و می تواند امنیت را برای کشورهای دیگر نیز فراهم کند. وی ادامه داد: ایران زمینه ساز امنیت جهانی است و البته ما این نوع برداشت و جریان حاضر را آمادگی جهان اسلام برای ظهور منجی عالم بشریت می دانیم.

به گفته امام جمعه قزوین ؛ توقیف کشتی های متخلف انگلیسی از سوی نیروهای سپاه پاسداران به همه دنیا نشان داد که اقتدار ایران خدشه ناپذیر است و نظام و انقلاب در اوج اقتدار ایستاده‌ است. حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین اضافه کرد: امسال ورزشکاران و نخبگان علمی ایران در عرصه های جهانی موفقیت های بسیاری کسب کردند و نام جمهوری اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز کردند . وی همچنین به مناسبت عید قربان اشاره کرد و گفت: امروز نماز عید قربان تنها یک فریضه دینی نیست بلکه نماد تسلیم در برابر پروردگار متعال است که باید همواره مورد تکریم قرار گیرد.