۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 33833
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
  • ارسال توسط :
نقطه عطف و تلاقی تقلای نظام استکبار بر جام جهانی متمرکز شد
نقطه عطف و تلاقی تقلای نظام استکبار بر جام جهانی متمرکز شد

نقطه عطف و تلاقی تقلای نظام استکبار بر جام جهانی متمرکز شد

سجادی از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرد برای ارائه توضیحات تکمیلی و مفصل درخصوص اتفاقات جام جهانی قطر نشستی غیرعلنی تشکیل دهد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به طراحی برنامه ریزی شده دشمن برای فروپاشی تیم ملی در جام جهانی قطر گفت: نظام استکبار منافقان، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان را به قطر فراخوانده و طراحی پیچیده‌ای را برنامه ریزی کرده بود که با تلاش نیرو‌های گمنام و غیور این سرزمین ناکام ماند.

شکست نقشه دشمن برای فروپاشی تیم ملی فوتبال در قطر

وقایع خبری: سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نشست علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مجتبی یوسفی درخصوص علت سوءمدیریت در برنامه ورزش حرفه‌ای و به طور خاص فوتبال با بیان گزارشی از اتفاقات و رویداد‌های جام جهانی فوتبال قطر گفت: اوج فتنه و آشوب دشمنان قسم خورده انقلاب که تمام تلاش خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه باشرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوءاستفاده نمایند تا در این نبرد ترکیبی و شناختی به خیال واهی خود پیروز میدان گردند.

وی ادامه داد: نقطه عطف و تلاقی تقلای نظام استکبار بر جام جهانی متمرکز شد و پیاده نظام خود را از منافقان و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان به کشور قطر فراخوانده و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز در سکو‌های هواداری و حتی خارج از ورزشگاه طراحی پیچیده‌ای را برنامه ریزی کرده بودند که به دلیل محدودیت وقت به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنم که با تلاش نیرو‌های گمنام و بی نشان فرزندان غیور این سرزمین ناکام ماند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران تا نقشه خروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه و تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه‌های هدفمند برای جنجال آفرینی در سکو‌ها با هدف متوقف کردن بازی و از اعزام صد‌ها نفر از منافقان با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعار‌ها و نماد‌های ساختارشکنانه و فراگیر برای انزوای جمهوری اسلامی ایران. با وجود اینکه تمام سلطه گران از شیطان بزرگ و روباه پیر و رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های غربی با طراحی موزاییکی چند لایه‌ای در پی فتنه‌ای جهانی بودند، با اخلاص و ایمان توأم با تدبیر و مدیریت همکاران در مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه‌های خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت ورزش و جوانان و اگر چه در زمینه فنی نتیجه دلخواه حاصل نشد، اما در میدان جوانمردی و روحیه پهلوانی و نمایانگر هویت ایرانی اسلامی در جهان بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد و نظام اسلامی با پیروزی و سرافرازی این مرحله را سپری کرد.

سجادی همچنین از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرد برای ارائه توضیحات تکمیلی و مفصل درخصوص اتفاقات جام جهانی قطر نشستی غیرعلنی تشکیل دهد.