۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان
  • شناسه : 19227
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
  • ارسال توسط :
نقش نیرو‌های مسلح در مقابله با کرونا بی نظیر بود
نقش نیرو‌های مسلح در مقابله با کرونا بی نظیر بود

نقش نیرو‌های مسلح در مقابله با کرونا بی نظیر بود

دوره کرونا با همان روحیه جهادی و مردمی پیش می‌رود .

وقایع خبری- نقش نیرو‌های مسلح در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا یک نقش بی نظیر بود که در ۱۱ ماه گذشته شاهد آن بودیم.

سردار سرتیپ حسین اشتری امروز در همایش ملی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه حدود ۱۱ ماه است که کشور درگیر موضوع کرونا و تقریبا حالت آماده باش در این قضیه است، افزود: در ابتدای این امر در بحث ضدعفونی کردن معابر و محلات نیرو‌های مسلح پای کار آمدند و کار‌های بزرگی را در روز‌های اول انجام دادند.
وی گفت: ارایه خدمات به بیماران و تمامی مراکز درمانی از سوی نیرو‌های مسلح در کنار مراکز درمانی وزارت بهداشت آغاز شد و تجهیزات جدیدی نیز برای پیشگیری از این ویروس بکار گرفته شد.

سردار اشتری افزود: در بحث برخورد با محتکران و همچنین فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت‌های ترافیکی که از یکم آذر ماه تاکنون ادامه دارد، فعالیت‌های خوبی انجام شد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حدود ۵۰۰ هزار نفر را از اول آذر تاکنون در این بخش فعال کرده است و اقدامات خوبی را در بخش صنوف و فضای مجازی که قصد داشتند موضوع را تنش آمیز کنند، انجام داد.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: حتی در فضای مجازی پلیس ورود پیدا کرد و جلوی تارنما‌هایی که قصد آلوده کردن داشتند، گرفت و سه چهار هزار کانال در فضای مجازی در این زمینه بسته شد.
سردار اشتری گفت: دوره کرونا با همان روحیه جهادی و مردمی پیش می‌رود و ما امروز شاهد آنیم که تقریبا آمار بیماران و جان باختگان به یک پنجم رسیده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در این بخش حمایت کردند و خواستار آن شدند که مصوبات ستاد کرونا به نحو عالی اجرا شود.
سردار اشتری گفت: همچنین مقام معظم رهبری در موضوع واکسن در ۱۹ دی ماه فرمایشاتی داشتند که گره گشا بود و فرمودند ما واکسنی که از آمریکا و اسراییل و فرانسه باشد، وارد نمی‌کنیم، چون اطمینان نمی‌کنیم.
وی افزود: به هر صورت این تدابیر به نفع مردم بود و ما دلسوزتر از مقام معظم رهبری نداریم، تست کرونا در امریکا انجام شد و تزریق آن موجب فوت تعدادی شد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کشوری که در ۴۱ سال گذشته ثابت کرد که همیشه بر علیه ایران و مردم آن است چگونه می‌تواند دلسوزی کند بنابراین مورد اعتماد نیستند.
سردار اشتری افزود: خدا را شکر خودمان در مراحل تست هستیم و پاسخ آن خوب بوده است و ما خودمان می‌توانیم تولید کنیم و از آنان بالاتریم.
وی گفت: دیدید که برای بیماری‌های خاص با ما چه کردند، اما خودمان واکسن آنرا تولید کردیم و این واکسن را هم تولید می‌کنیم.