۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27493
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
  • ارسال توسط :
نقش سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا ، سازنده و موثر بوده است
نقش سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا ، سازنده و موثر بوده است

نقش سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا ، سازنده و موثر بوده است

خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در خط مقدم حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده بوده است.


وقایع خبری/ علی شعبانی در دیدار با فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان حضور سپاه در عرصه های مختلف را پشتوانه ای محکم برای حل مشکلات کشور دانست و گفت: سپاه پاسداران در عرصه عمل خود را به اثبات رسانده و دستاوردهایی داشته که زمانی انجام آن ها در کشور یک آرزو بوده است.
رئیس کل دادگستری استان قزوین با تجلیل از نقش درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس بیان کرد: وظایف و تکالیف این نهاد انقلابی در حفظ و دفاع از ارزش های نظام اسلامی در عصر حاضر مهم تر و سنگین تر است.
وی با بیان این که سپاه و بسیج از همان روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا در استان حضور پررنگی برای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت داشته اند گفت: تلاش ها و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در خط مقدم حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده و موثر بوده است.
مقام ارشد قضایی استان قزوین همکاری دستگاه ها و نهادهای انقلابی را موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم استان و افزایش رضایت مندی آنان دانست و اذعان نمود: دستگاه قضایی استان در کنار سپاه و سایر نهادهای انقلابی با تمام توان به حفظ و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس مبادرت می کند.