۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری
  • شناسه : 3164
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
  • ارسال توسط :
نقش زنان در  توسعه و سازندگی حائز اهمیت است
نقش زنان در  توسعه و سازندگی حائز اهمیت است

نقش زنان در توسعه و سازندگی حائز اهمیت است

نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند

بانوان نخبه و فعالان اجتماعی و فرهنگی و مذهبی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با توانمندی که دارند می توانند کمک موثری به مدیریت شهری کنند .

به همت شهرداری محمدیه اولین نشست شهردار واعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عصر شنبه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

مریم نخستین شهردار محمدیه در این مراسم با بیان اینکه نقش زنان در توسعه و سازندگی حائز اهمیت است گفت: از آنجا که نیمی از جمعیت کشور  را بانوان تشکیل می دهند با بهره گیری از بانوان فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و دینی می توان به پویایی و شادابی جامعه کمک کرد.

شهردار محمدیه در ادامه به جایگاه ویژه زن و نقش مهم آنان در جامعه بخصوص خانواده اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به دشمنی های کینه توزانه دشمنان انقلاب اسلامی و تهاجم فرهنگی که کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده اند امروز فضای  جامعه نیازمند معرفی و تقویت سنت های الهی و ارزش های دینی برای خانواده هاست که با الگو قراردادن آنها بتوان در مسیر توسعه وپیشرفت در عرصه های مختلف اجتماعی گام برداشت.

نخستین یادآورشد: هدف از نشست با بانوان فعال و نخبه شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان بررسی مشکلات، آسیب های اجتماعی و ایجاد فرصت های شغلی وهمچنین بهرمندی از نقطه نظربانوان توانمند است.

وی در مورد طرح توسعه پارک بانوان محمدیه گفت: با توجه به افزایش جمعیت در شهر محمدیه لازم است برای رفاه حال بیشتر بانوان این شهر طرح توسعه پارک بانوان را اجرا کنیم و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نخستین همچنین از بهرمندی بانوان ناحیه شهری مهرگان از امکانات و خدمات عمومی شهر خبر داد و یادآورشد: شهرداری محمدیه در راستای تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه امکانات و خدمات شهری به طور یکسان در همه مناطق شهری اقدام به احداث بوستان بانوان در ناحیه شهری مهرگان خواهد کرد که این پروژه از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و در آن فضاهای ورزشی، بازارچه و فرهنگسرا نیز پیش بینی شده است.

وی گفت: تلاش می کنیم کلنگ این طرح مهم در هفته دولت به زمین زده شود تا اینده ای خوبی برای تامین رفاه بانوان در این ناحیه محقق شود.

شهردار محمدیه در ادامه گفت: بانوان نخبه و فعالان اجتماعی و فرهنگی و مذهبی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با توانمندی که دارند می توانند کمک موثری به مدیریت شهری کنند و مدیران شهری را در پیشبرد اهداف وبرنامه های تدوین شده بویژه در عرصه توسعه و آبادانی شهری کمک کنند.

در ادامه تعدای از بانوان دیدگاههای خود را برای مدیریت بهتر شهری ارائه کردند و خواستار حمایت های بیشتر مسئولان از فعالیت بانوان شدند.

در پایان از سوی شورا و شهرداری محمدیه از بانوان فعال و نخبه شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تجلیل شد.