۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26879
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۶
  • ارسال توسط :
نقش اصلی زن، انسان سازی و تربیت نسل های آینده در خانواده است
نقش اصلی زن، انسان سازی و تربیت نسل های آینده در خانواده است

نقش اصلی زن، انسان سازی و تربیت نسل های آینده در خانواده است

کمیته بانوان منطقه باید در خصوص مسائل و مشکلات بانوان، پل ارتباطی بین مدیران و بانوان مجموعه مخابرات باشند.

وقایع خبری/ بانوان در هر جایگاه شغلی که هستند، رکن اصلی و اساسی خانواده هستند و مسئولیت آنها از مردان سنگین تر و نقش آنها در رشد و تعالی انسان ها انکار کردنی نیست.
مهندس نصرآبادی ، مدیرعامل شرکت مخابرات قزوین در جلسه کمیته بانوان با اشاره به نقش اصلی زنان در خانواده افزود: مسئولیت‌های اجتماعی و وظایفی در سطح جامعه بر عهده بانوان است که این مسئولیت‌های اجتماعی در کنار نقش و مسئولیت اصلی بانوان است.
وی تصریح کرد: نقش اصلی زن، انسان سازی و تربیت نسلهای آینده در خانواده است. امور خانه، روابط اعضاء خانواده، تدبیر امور منزل بر عهده بانوان است و این زن است که خانواده را رو به کمال و تعالی می‌برد و این امر درباره فرزندان به صورت جدی‌تر رخ می‌دهد؛ این سخن مهمی است که از دامان زن مرد به معراج می‌رود و هر خیری که برای مرد رخ می‌دهد در قالب فضایی است که تحت تاثیر فداکاری زنان و مادران از بدو تولد تا آخر عمر به دست می‌آید؛ این نقش اصلی بانوان است و نباید با هیچ نقشی معاوضه شود و البته در کنار آن ، وظایف اجتماعی و شغلی دیگری هم برای بانوان مطرح می‌شود که توانسته اند آن را نیز به نحو احسن انجام دهند.
ایشان ادامه داد: بانوان مخابرات افرادی متعهد و متخصص هستند و کمیته بانوان منطقه باید در خصوص مسائل و مشکلات بانوان، پل ارتباطی بین مدیران و بانوان مجموعه مخابرات باشند.
در پایان جوایز برندگان مسابقه قرآن و نهج البلاغه خانم ها: فائزه فرجی، آزاده محمد طاهر خانی، و سهیلا میرزاقلی ندا حسینی، نسترن مهرنیان، سارا اندایش سر، که پیش از این برگزار شده بود اهدا شد.