۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » شعر و موسیقی » فرهنگ و هنر » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 15027
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
  • ارسال توسط :
نفرات برتر جشنواره مجازی ضرباهنگ زندگی مشخص شدند
نفرات برتر جشنواره مجازی ضرباهنگ زندگی مشخص شدند

نفرات برتر جشنواره مجازی ضرباهنگ زندگی مشخص شدند

هنر موسیقی بازتاب غم ها، شادی ها، آلام جامعه است

انجمن موسیقی استان قزوین، اسامی آثار برگزیده در جشنواره مجازی ضرباهنگ زندگی را اعلام کرد.

به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین طی ماه‌ها از مبارزه فداکارانه کادر بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری منحوس کرونا، هنرمندان دغدغه‌مند استان فعالیت شبانه‌روزی و شجاعانه این بزرگ مردان و شیرزنان را رصد می‌کردند.

از آنجا که هنر موسیقی بازتاب غم ها، شادی ها، آلام و… جامعه است، هنرمندان استان به یاری انجمن موسیقی آمده و سعی در ادای دین خود نسبت به قشر شجاع و فداکار بهداشت و درمان کردند.

انجمن موسیقی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و دانشگاه علوم پزشکی و شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی و هنری استان حمایت های معنوی و ماده نهادها تصمیم به برگزاری جشنواره ضرباهنگ زندگی گرفت.

پس از اعلام فراخوان از طرف انجمن موسیقی و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هنرمندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از بین آثار فرستاده شده سه اثر واجد شرایط لازم و کافی برای انتشار و تقدیر شناخته شدند.

آثار “دستهای خدا همراهت” اثر سعیدرضا دولت زارعی (موسیقی دستگاهی)، “سیمرغ سپید” اثر فرامرز نصیری(گونه پاپ)، “عرصه ایثار” اثر محسن فریدمهر (موسیقی دستگاهی ایران) از آثار برگزیده این جشنواره اعلام شدند.

گفتنی است اثر “حافظان سلامت” از حسام ساروخانی و به سرپرستی علی اصغر ارداقیان نیز شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

بدیهی است انجمن موسیقی تلاش می‌کند درکنار اهدای جوایز به گروه های برتر، به زودی و طی مراسمی ( در صورت امکان و ایجاد وضعیت سفید در شیوع بیماری کرونا) از این عزیزان تقدیر و سپاسگزاری به عمل آورد.