۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قم
  • شناسه : 26225
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
  • ارسال توسط :
نظم و امنیت پایدار یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی است
نظم و امنیت پایدار یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی است

نظم و امنیت پایدار یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی است

برقراری نظم عمومی و امنیت پایدار کشور با جانفشانی ها، برنامه ریزی های دقیق و تلاش های مستمر نیروی انتظامی میسر خواهد بود.

عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین با صدور پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به نیروی انتظامی استان تبریک گفت.
به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین؛ عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین، طی صدور پیامی روز و هفته نیروی انتظامی را به این قشر پرتلاش تبریک گفت.
در قسمتی از این پیام آمده: نظم و امنیت پایدار در هر برهه ای همواره به عنوان یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی شناخته شده و پیشرفت و توسعه جوامع مرهون این دو مولفه مهم هستند.
برقراری نظم عمومی و امنیت پایدار کشور، به ویژه در مسیر گام دوم انقلاب تحقیقاَ با جانفشانی ها، برنامه ریزی های دقیق و تلاش های مستمر نیروی انتظامی میسر خواهد بود.
از این رو در آستانه هفته نیروی انتظامی فرصت را غنیمت شمرده، تا ضمن عرض تسلیت ایام حزن آل الله در دهه پایانی ماه صفر و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تکریم ایثارگران نیروی انتظامی استان؛ به این وسیله این هفته را خدمت جناب عالی و مجموعه ارزشمند نیروی انتظامی استان که در مسیر برقراری نظم عمومی و امنیت پایدار، شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب و ملت نموده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است تا با استعانت از خداوند رحمان و توسل بر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در راه خدمت رسانی، انجام وظایف محوله تحت زعامت داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پیروز و تندرست باشید.