۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39020
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
  • ارسال توسط :
نظام جمهوری اسلامی به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است
نظام جمهوری اسلامی به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است

نظام جمهوری اسلامی به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است

انتقام سخت واقعی در این است که اسراییل با شوک و تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده ماندن است .

امروز دشمن با جنگ شناختی در کشور ما می‌خواهد مقیاس‌ها را به نفع خود تغییر بدهد و مشکلات را بزرگنمایی می کند و بعضی از خودی‌ها هم ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و این کار دشمن است که نقاط مثبت کشور با مقیاس کوچک و نقاط ضعف با مقیاس بزرگتر نشان داده شود.

حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست هم اندیشی با موضوع «انتخابات و حضور حداکثری» که صبح امروز در دفتر سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، بیان کرد:جمهوری اسلامی با یک قاعده و فرمولی وارد میدان شده که دشمن هنوز نتوانسته آن را تشخیص بدهد و امروز به دنبال تغییر قاعده و فرمول است و بعضی از خودی‌ها هم متاسفانه در این بازی دارند تلاش می‌کنند که یک مصداقش همین انتقام سخت است که می‌گویند چرا انتقام سخت نمی‌گیرید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در ادامه ضمن تسلیت به بازماندگان و خانواده شهدا حادثه تروریستی کرمان افزود: نظام جمهوری اسلامی در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد و از ژاندارم منطقه به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است. قبلاً کشور ایران حتی برای تهیه سیم خاردار هم مورد تحریم بود؛ اما امروز همان کشورهای تحریم کننده، بعنوان مشتری برای خرید محصولات ما صف کشیده‌اند و بعضی از سلاح‌های ما به کشورهای عضو ناتو هم فروخته می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی گفت: انتقام سخت به سختی در حال انجام است؛ انتقام سخت از نظر بعضی‌ها این است که موشکی شلیک شود؛ اما انتقام سخت واقعی در این است که اسراییل با شوک و تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده ماندن است و این انتقام سختی ست که مد نظر ما می‌باشد و دشمن می خواهد که این شیوه و قاعده بازی را به هم بریزد.

وی درپایان از رسانه ها خواست تا با روشنگری های خود ، مردم را به حضور در انتخابات اسفندماه دعوت کنند .