۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری
  • شناسه : 3304
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
  • ارسال توسط :
نشست خبری استاندار با خبرنگاران لغوشد
نشست خبری استاندار با خبرنگاران لغوشد
به دلیل آماده نبودن آمار

نشست خبری استاندار با خبرنگاران لغوشد

استاندار جهت افتتاح پروژه های هفته دولت ازقزوین عازم آبیک شد

نشست خبری استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت که از دو روز قبل به خبرنگاران رسانه ها اطلاع داده شده بود ، با حضور خبرنگاران در محل استانداری قزوین لغو و به زمان دیگری موکل شد .

علت لغو جلسه را بی نیاز ، مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین آماده نبودن آمار پروژه اعلام کرد اما همزمان، شایعه تغییر استاندار و سرپرستی مهندس حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسه پخش شد .

این شایعه وقتی رنگ باخت که استاندار جهت افتتاح پروژه های هفته دولت از قزوین عازم آبیک شد .

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با توجه به عدم برگزاری نشست خبری استاندار با خبرنگاران گفت : با وجود آن که از پیش به دستگاه‌های اجرایی اعلام شده بود آمار دقیق مربوط به آغاز طرح‌ها، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفتۀ دولت را به روابط عمومی اعلام کنند، اما ارسال با تاخیر برخی از آمارها باعث شد تا در سه حوزۀ مهم تغییراتی در اعداد و ارقام پروژه‌ها داشته باشیم.

امروز و در نخستین روز از آغاز هفته دولت دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین ۲ ، یک طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک و واقع در شهرستان آبیک با حضور استاندار ، داود محمدی ، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مدیران ارشد استان به بهره برداری رسید و ۱۵ واحد مسکونی با اختصاص یک میلیارد تومان در شهرستان آبیک به مددجویان واگذار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.