۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 37242
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
  • ارسال توسط :
نخستین نمایشگاه  تخصصی صنعت چاپ ، بسته‌بندی و تبلیغات در قزوین گشایش یافت
نخستین نمایشگاه  تخصصی صنعت چاپ ، بسته‌بندی و تبلیغات در قزوین گشایش یافت

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ ، بسته‌بندی و تبلیغات در قزوین گشایش یافت

ارتقای صنعت چاپ ،ببسته بندی و تبلیغات می‌تواند در توسعه صادرات کالاها و محصولات ایرانی موثر باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم بازگشایی نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و برندسازی با تاکید براینکه صنعت چاپ از قدیمی‌ترین و گرانبهاترین هنرها در ایران به شمار می رود، گفت: ارتقای صنعت چاپ ،ببسته بندی و تبلیغات می‌تواند در توسعه صادرات کالاها و محصولات ایرانی موثر باشد.

احمد خورگامی با بیان اینکه امروزه چاپ و بسته‌بندی محصولات، نقش مهمی را در خصوص فرآیند بازاریابی ایفا می‌کند؛ افزود: به‌طور کلی فروشندگان و صادرکنندگان، در راستای تحقق اهداف و موفقیت در حوزه فروش و بازاریابی باید به اصول و قواعد مربوط به آن توجه کنند.

وی اظهار کرد : نخستین نمایشگاه صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و برندسازی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ، از امروز تا سوم شهریور ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گفته این مسوول، بیش از ۳۰ مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، همدان، تهران و البرز تولیدات و محصولات خود در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه، اضافه کرد : همچنین کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های بسته‌بندی، کارگاه تخصصی چاپ، کارگاه تخصصی بسته‌بندی باقلوا و شیرینی نیز در ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

خورگامی خاطرنشان کرد : همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه، فرصت و فضای مناسبی را جهت تبادل اطلاعات و آگاهی از به روزترین فناوری‌ها و ماشین‌آلات در این صنعت، فراهم می‌کند.

وی یاد آور شد : امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه در حوزه چاپ و عرضه آن در جامعه بین‌الملل تحول خوب و مناسبی در صنعت چاپ استان ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند بستر مناسب و ایده آلی را به‌منظور تبادل اطلاعات و تجربیات بین مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان، کارشناسان و متصدیان حوزه های مختلف اقتصادی فراهم آورد.

وی یاد آور شد: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر خواهد بود.