۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13068
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۴۴
  • ارسال توسط :
نتیجه اجرای طرح کاداستر شناسایی اراضی کشور است
نتیجه اجرای طرح کاداستر شناسایی اراضی کشور است

نتیجه اجرای طرح کاداستر شناسایی اراضی کشور است

دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اراضی دولتی مکلف به اخذ سند مالکیت برای اراضی مربوطه اند.

نشست کاداستر اراضی استان با حضور رییس کل دادگستری، استاندار، دادستان مرکز و مدیران استان قزوین برگزار گردید.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: یکی از کار‌های مهم و اساسی زیرساخت توسعه کشور در راستای شفافیت و جلوگیری از زمین خواری و فساد در معاملات بخش املاک اجرای کاداستر است که متأسفانه بعد از چهل سال به دلیل موانع موجود تاکنون به نتیجه نهایی و مورد نظر نرسیده است.
وی افزود: نتیجه اجرای طرح کاداستر شناسایی اراضی کشور است که شرط لازم برای پیشگیری از وقوع زمین‌خواری و مبارزه با زمین‌خواران است.
مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: با اجرایی شدن طرح کاداستر بسیاری از پرونده های کیفری و حقوقی و اختلافات در سازمان ثبت اسناد و املاک حل می شود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اراضی دولتی مکلف به اخذ سند مالکیت برای اراضی مربوطه اند و چنین اقدامی مانع از تصرف افراد غیرمجاز بر زمین به شمار می رود.
رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاه ها و به ویژه دستگاه های ذی نفع باید با کار و تلاش جهادی، اختصاص نیروی کار و زمان بیشتر و رفع موانع، از این طرح حمایت کنند و در مسیر تسریع اجرای این طرح گام بردارند.