۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 9699
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
  • ارسال توسط :
نتایج داوری جشنواره تخم مرغ رنگی عیدانه ۹۹ اعلام شد
نتایج داوری جشنواره تخم مرغ رنگی عیدانه ۹۹ اعلام شد

نتایج داوری جشنواره تخم مرغ رنگی عیدانه ۹۹ اعلام شد

گواهی شرکت و جوایز برندگان به زودی اهدا می شود

داریوش قاسمی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: هیئت داوران جشنواره عیدانه ۹۹ با هماهنگی و مساعدت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، با اختصاص یک مورد جایزه بیش‌تر از ظرفیت اعلام شده در فراخوان جشنواره آثار هنرمندان اسفندیار نوروز زاده، حمیده شاهدنیا، زهرا حسینی نسب و خدیجه سادات حسینی را به عنوان برترین‌های اجرای نهایی جشنواره تخم مرغ رنگی برگزید.

اعلام نتایج داوری جشنواره تخم مرغ رنگی عیدانه ۹۹

قاسمی افزود: همچنین هیئت داوران جشنواره پس از بررسی کامل و میدانی آثار به دلیل وجود برخی موارد از قبیل عدم اعمال موارد مشروط اعلام شده از طرف داوران و دبیرخانه به هنرمند، عدم اجرای صحیح طرح و انطباق کامل آن، اعمال تغییراتی که انطباق اجرای نهایی با طرح اصلی ارائه شده را مخدوش می‌سازد و تاخیر نامتعارف در تحویل و بازگرداندن اثر پس از اجرا به دبیرخانه، آثار ۴ نفر از هنرمندان شرکت کننده را مشمول به اعمال جریمه و کسر مبلغ ۲ میلیون ریال از کل مبلغ هدیه هنرمند دانسته است.
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره مراتب و چگونگی این تصمیم و جزئیات موارد مورد نظر هیئت داروان را از طریق تماس تلفنی به اطلاع این هنرمندان می‌رساند.
قاسمی گفت: به دلیل اعمال شرایط ویژه مراقبت‌های بهداشتی مراتب و چگونگی دریافت گواهی شرکت در جشنواره و مبالغ هدیه هنرمندان به زودی و در اطلاعیه‌های بعدی از طریق دبیرخانه جشنواره به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.