۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 4116
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
  • ارسال توسط :
نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداری‌های استان قزوین اعلام شد
نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداری‌های استان قزوین اعلام شد

نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداری‌های استان قزوین اعلام شد

در این آزمون دو هزار و ۷۹۷ نفر شرکت کرده بودند که از بین این شرکت کنندگان ۷۵ نفر به کار گرفته خواهند شد.

صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خبر داد: نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداری‌های استان در پایگاه اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است.

صالحی افزود: طبق دستورالعمل این آزمون، ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور تعداد سه برابر ظرفیت افراد مورد نیاز به مرحله عملی این آزمون راه پیدا خواهند کرد که داوطلبان بدون لحاظ نمره کتبی در این مرحله باهم به رقابت می‌پردازند.

او اضافه کرد: داوطلبان پذیرش شده در مرحله کتبی ملزم هستند طبق جدول زمان بندی شده اعلامی مدارک مورد نیاز را برای تشکیل پرونده به همکاران دفتر امور شهری استانداری تحویل دهند و پس از بررسی مدارک این افراد کارت ورود به آزمون عملی داوطلبین صادر خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: د فرآیند برگزاری آزمون عملی هم با اعلام کمیته برگزاری آزمون به زودی انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان نهایی برای انجام ادامه فرآیند بکار گیری به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.

در این آزمون دو هزار و ۷۹۷ نفر شرکت کردند که از بین این شرکت کنندگان بعد از مصاحبه، تست‌های ورزشی و آمادگی جسمانی ۷۵ نفر به کار گرفته خواهند شد.