۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » بهداشت و درمان » کارگری- کارمندی
  • شناسه : 9714
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
  • ارسال توسط :
نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

داوطلبان کارنامه نهایی خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند.

نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند با درج شماره پرونده یا اطلاعات فردی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

پیرو اطلاعیه‌های منتشره ۱۵ دی ۹۸ و ۲۲ دی ۹۸ آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه‌های ذیربط مراجعه کرده‌اند می‌توانند کارنامه نهایی خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، مشاهده کنند.

داوطلبان هر یک از دانشگاه‌های علوم پزشکی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید با توجه به نتیجه اعلام شده مندرج در کارنامه و توضیحات ذیل آن اقدام کنند.

تمامی داوطلبانی که برای آنها کارنامه قبولی صادر شده است، باید از امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ از طریق مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده موردنظر، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب کنند.

استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی‌های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت بهداشت است.

داوطلبانی که در زمان‌های مشخص شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهند داشت. در اینگونه موارد با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

نتایج نهایی کدشغل محل‌های کاردان بالینی و کارشناس بالینی فوریت‌های پزشکی در استان زنجان، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس تجهیزات پزشکی، کاردان بالینی فوریت‌های پزشکی در استان آذربایجان غربی و پرستار در استان کرمانشاه در فرصت بعدی اعلام می‌شود.

همچنین نتایج نهایی کدشغل محل‌های پرستار، پزشک عمومی، کارشناس اتاق عمل، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس امور اجرایی سلامت، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس تجهیزات پزشکی، کارشناس تغذیه، کارشناس هوشبری، ماما، مددکار بهداشتی و درمانی، مسئول خدمات مالی، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، حسابدار، کارشناس امور اداری، کارشناس شبکه، کارگزین، متصدی امور دفتری و مهندسی تأسیسات در استان کردستان متعاقباً اعلام می‌شود.