۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 19900
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
  • ارسال توسط :
نتايج آزمون فراگير کارشناسي ارشد پيام نور تا پايان سال اعلام می شود
نتايج آزمون فراگير کارشناسي ارشد پيام نور تا پايان سال اعلام می شود

نتايج آزمون فراگير کارشناسي ارشد پيام نور تا پايان سال اعلام می شود

دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز می‌کنند .

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امروز با حضور ۸۷ هزار و ۶۸۰ داوطلب برگزار شد و نتایج هم تا پایان سال اعلام می‌شود.
به گزارش “وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور امروز با حضور ۸۷ هزار و ۶۸۰ داوطلب در ۱۸۰ رشته و یک هزار و ۳۳۷ رشته محل برگزار شد و نتایج هم تا پایان سال اعلام می‌شود.
دکتر مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور تهران شرق، گفت: ۴۰ هزار و ۷۵۴ داوطلب مرد و ۴۶ هزار و ۹۲۶ داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده اند.
وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۵ گروه آزمایشی با نظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام نور برای حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی در ۱۶۷ حوزه امتحانی در ۳۱ استان و در نهایت دقت و سلامت برگزار شد.
آقای محسنی با بیان اینکه آزمون ساعت ۸:۳۰ آغاز شد، تاکید کرد: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش؛ خوداظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه‌های امتحانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور یافتند.
وی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور ۳۰ هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا پایان سال اعلام می‌شود.
محسنی گفت: دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز می‌کنند و کلاس‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری است.