۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 29430
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
  • ارسال توسط :
نباید شیرینی مدیریت کرونا با تلخی تصادفات جاده‌ای همراه شود
نباید شیرینی مدیریت کرونا با تلخی تصادفات جاده‌ای همراه شود

نباید شیرینی مدیریت کرونا با تلخی تصادفات جاده‌ای همراه شود

در مجموع آمادگی دستگاه‌ها در مانور زلزله قابل قبول بود.

وقایع خبری / محمدمهدی اعلایی در مانور زلزله استان قزوین گفت: این رزمایش و مانور بدون اطلاع رسانی قبلی و به شکلی کاملا محرمانه انجام شد و تعداد قابل توجهی از مدیران و مسئولان ذیربط در ستاد حضور پیدا کردند. 

وی افزود: مردم مستحضر باشند که در روزهای پایانی سال و در ایام پرترافیک، دستگاه های اجرایی با فراخوانی که داده شد در کمتر از یک و نیم ساعت تمامی اقدامات مورد نیاز مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل بحران را انجام دادند و مشکل خاصی وجود نداشت و در مجموع آمادگی دستگاه‌ها در مانور زلزله قابل قبول بود.

استاندار قزوین گفت: عمده مدیران دستگاه های خدمت‌رسان به مردم در ستاد بحران استانداری حضور دارند و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، هم در عرصه اعلام وقوع بحران و هم در ستاد مدیریت بحران استانداری حضور دارند که نمایشی از آمادگی برای ارائه خدمت به مردم است. 

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: امسال به دلیل مدیریت همه گیری کرونا و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان حجم بالایی از تردد را در مسیرهای مواصلاتی استان شاهد خواهیم بود که در این زمینه و به ویژه کاهش تصادفات جاده ای باید تدبیر و برنامه ریزی لازم صورت گیرد. 

اعلایی افزود: یکی از عمده ترین سیاست های دولت این است که تصادفات جاده ای کاهش پیدا کند و باید تمامی دست اندرکاران این حوزه در راستای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنند.