۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری
  • شناسه : 7334
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
  • ارسال توسط :
نام گذاری یکی از خیابان های شهرقزوین به نام شهید سلیمانی
نام گذاری یکی از خیابان های شهرقزوین به نام شهید سلیمانی

نام گذاری یکی از خیابان های شهرقزوین به نام شهید سلیمانی

جا داشت تا یکی از معابر ، خیابان ها و یا میدان های اصلی و مرکزی شهر به نام این شهید والا مقام ،شهید سپهبد سلیمانی مزین می شد .

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شنبه شب لایحه نام گذاری بلوار امام خمینی حد فاصل میدان سرداران تا اتوبان قزوین به زنجان را به نام شهید سلیمانی با قید دو فوریت و خارج از تشریفات معمول شورای نامگذاری به تصویب رساندند.

دبیر شورای نامگذاری معابر شهری قزوین گفت : شهردار قزوین در نامه‌ای به حکمت اله داودی، رئیس شورای شهر پیشنهاد داد که به پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های فرمانده سپاه قدس یکی از معابر یا میادین اصلی شهر قزوین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شود. شهردار قزوین در این نامه از رئیس شورای شهر قزوین خواسته تا در صورت صلاح‌دید این موضوع با قید دو فوریت مطرح و پس از بررسی و تصویب به شهرداری قزوین ابلاغ شود که بلافاصله بعد از ارسال این نامه موضوع مورد بررسی و تصویب شورای شهر قزوین قرار گرفت.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس حد فاصل میدان سرداران تا دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) شهر قزوین، به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.