۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 3102
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
  • ارسال توسط :
نام آزادگان برای ما افتخارآفرین است
نام آزادگان برای ما افتخارآفرین است

نام آزادگان برای ما افتخارآفرین است

گریس 1 با مذاکره و برجام نجات پیدا نکرد بلکه قدرت جمهوری اسلامی آن را نجات داد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی(ص)، با تقدیر از مسؤولان برای برپایی باشکوه نماز عید قربان اظهار کرد: همّت و حمایت شما باعث شد امسال نماز عید قربان باشکوه بهتری برگزار شود.

وی افزود: از شهر مؤمن‌پرور قزوین همین انتظار می رود و وقتی جمعیت قزوین را می‌بینیم و جمعیت نماز عید فطر، عید قربان و نمازهای جمعه را می‌بینیم، خدا را شکر می‌کنیم.

امام جمعۀ قزوین سپس روز غدیرخم را عیدالله الاکبر، بزرگ‌ترین عید الهی، عید اهل بیت(ع) و اشرف الاعیاد خواند و گفت : رسول گرامی اسلام(ص) در غدیر سفارش کردند آن‌هایی که حاضر هستند به کسانی که غائب هستند حقیقت پیام غدیر را برسانند و همه در این راستا رسالت داریم و باید تلاش کنیم رسالت الهی را به بهترین شکل انجام دهیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور بیان کرد: اسرای عزیز ما به دست رژیم منحوس بعثی صدام به اسارت درآمده بودند که تعداد این اسرا در استان قزوین ۶۴۰ نفر و در کشور ۴۳ هزار نفر است که از خدای متعال برای این عزیزان رحمت و برکت طلب می کنیم.

وی افزود: ۶۴۰ مرد مقاوم استان در دوران دفاع مقدس سالیان سال سختی اسارت را تحمل کردند و با مقاومت خم به ابرو نیاورده و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی در جهان رقم زدند که دست بوس آنها هستیم و نامشان برای ما افتخارآفرین است.

وی با اشاره به کشتار و جنایات مستکبران در یمن ادامه داد: موضوع یمن نباید از نگاه مسلمانان غافل بماند و فراموش کنند که مردم و کودکان و زنان در چه شرایطی قرار دارند، البته باید خدای متعال را شاکر باشیم که روز به روز قدرت مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت یمن بیشتر شده و به اقتدار دست پیدا می‌کنند و در مقابل روز به روز استیصال و درماندگی سعودی‎‌‎ها و حامیان آمریکایی و منطقه‌ای آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به آزادی نفتکش گریس ۱، تأکید کرد: نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران به نام گریس ۱ از اسارت دزدان دریایی نجات پیدا کرد، گریس ۱ با مذاکره و برجام نجات پیدا نکرد بلکه قدرت جمهوری اسلامی آن را نجات داد.

خطیب جمعۀ قزوین افزود: وقتی کشتی انگلیسی‌ها توسط نیروهای مسلح و مقتدر ما به اسارت درآمد، آن‌ها وظیفۀ خود دانستند ادب کنند و کشتی ما را آزاد کنند، در حالی که هنوز ما کشتی آن‌ها را آزاد نکرده‌ایم این یعنی دشمن ما ادبیاتش این گونه است و درکی از مذاکره ندارد و باید با او از موضع قدرت سخن گفت.