۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 20585
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
  • ارسال توسط :
ناامنی خط قرمز دستگاه قضا است
ناامنی خط قرمز دستگاه قضا است

ناامنی خط قرمز دستگاه قضا است

حمله اشرار مسلح با سلاح‌های سبک و نارنجک‌انداز به پاسگاههای کورین و قلعه بید ناکام ماند.

فرماندار زاهدان: حمله اشرار مسلح با سلاح‌های سبک و نارنجک‌انداز  به پاسگاه‌های کورین و قلعه بید با فداکاری ماموران نیروی انتظامی ناکام ماند

فرماندار زاهدان گفت: حمله اشرار مسلح با سلاح‌های سبک و نارنجک‌انداز به پاسگاههای کورین و قلعه بید با فداکاری ماموران نیروی انتظامی ناکام ماند.

نخعی افزود: یک مامور نیروی انتظامی در حمله اشرار مسلح به شهادت رسید.

ابوذرمهدی نخعی افزود: بدنبال شایعه پراکنی و فضاسازی رسانه های بیگانه عناصر شرور به بهانه حمایت از کشته های جعلی پاسگاه شمسر سراوان با سلاح های سبک و نارنجک انداز به قصد تصرف پاسگاه کورین و قلعه بید به این پاسگاه حمله کردند.

وی افزود:رزمندگان جان برکف نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار لازم به آتش آنان پاسخ داده و این عناصر خود فروخته را در رسیدن به مقاصد شوم شان ناکام گذاشته و آنان را مجبور به فرار کردند.

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه با هوشیاری و دقت نیروهای انتظامی و امنیتی آرامش در سراسر شهرستان زاهدان و بخش های تابعه برقرار است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان نیز از شهادت یک مامور و مجروح شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت در استان در حوادث اخیر خبر داد. 

مهدی شمس‌آبادی گفت: شیعه و سنی همواره در سیستان و بلوچستان زندگی مسالمت آمیز داشته و میزان این وحدت و اخوت به حدی بوده که در بین این دو قوم ازدواج های متعدد و موفقی صورت گرفته اما این وحدت باعث عصبانیت عده ای فریب خورده و دشمن نظام شده است که به هر طریقی قصد دارند تا فضای آرام استان را ملتهب کنند. 

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در ابتدا این جوانان به واسطه جو ایجاد شده و صرفاً با هدف بیان مطالبات خود به سمت نیروهای مرزی رفتند اما برخی از معاندان که خود را در پوشش سوخت بر پنهان کرده بودند با سلاحهای گرم خود اقدام به شلیک گلوله و تیراندازی کرده و اتفاقات دیگری را رقم زدند که خوشایند هیچ کس نبود. 

وی خاطرنشان کرد: ناامنی خط قرمز دستگاه قضا است و به شدت با مخلان امنیت برخورد می کند اما بر این عقیده هستیم که بزرگان طوائف و علماء و ریش سفیدان همانند سابق در تامین امنیت پایدار بسیار تاثیرگذار هستند و این اطمینان نیز داده می شود که افرادی که فریب خورده و نقش جدی در این حوادث نداشته اند مورد رافت اسلامی قرار می گیرند اما بانیان اصلی به سرعت شناسایی و به مجازات خود خواهند رسید. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز امنیت در استان برقرار است و جای هیچ گونه نگرانی نیست و مردم نیز اخبار را صرفاً ار منابع موثق و رسمی پیگیری کنند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.