۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اقتصاد
  • شناسه : 3387
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
  • ارسال توسط :
می توان به اقتصاد شهرستان  آوج رونق زیادی بخشید
می توان به اقتصاد شهرستان  آوج رونق زیادی بخشید

می توان به اقتصاد شهرستان آوج رونق زیادی بخشید

با واژه محرومیت برای آوج موافق نیستم

ظرفیت های شهرستان آوج به سه دسته کشاورزی، صنایع و گردشگری تقسیم می شود.

عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای اداری آوج که در جریان سفر یکروزه به این شهرستان برای افتتاح طرح ها به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد، با اشاره به ظرفیت های شهرستان آوج، گفت: ظرفیت های این شهرستان به سه دسته کشاورزی، صنایع و گردشگری تقسیم می شود.

وی با بیان اینکه با واژه محرومیت برای آوج موافق نیستم،گفت: اگر از ظرفیت های این شهرستان بهتر استفاده کرد می توان این منطقه را به شهرستانی کاملا توسعه یافته تبدیل کرد.

زاهدی افزود: با یکپارچه سازی اراضی در بخش کشاورزی، تربیت نیروی انسانی ماهر و جذب سرمایه گذاران بومی و همچنین ایجاد زیرساخت های مناسب و تبلیغ جاذبه های گردشگری از جمله یکی از بزرگترین پل های معلق بر فراز آبشار شاهدره و آبگرم و برج های دوگانه خرقان و … می توان به اقتصاد شهرستان آوج رونق زیادی بخشید.

این مسئول در ادامه یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی که شهیدی برخواسته از استان قزوین است و باید شهروندان قزوینی به آن افتخار کنند، یک الگوی کامل برای مدیران ماست و وظیفه داریم شخصیت او را بیشتر شناخته و در مسیری که این شهید و امثال ایشان حرکت کردند، گام برداریم.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۶۰ مصادف با حوادث زیادی در کشور بود که یکی از آنها انفجار ناجوانمردانه دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بود،اظهار داشت: در این سال سرمایه های عظیم مدیریتی و شخصیت های برجسته ای را به دلیل عملیات تروریستی از دست دادیم.

استاندار قزوین گفت: برای پایداری و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی خون های زیادی ریخته شده و شهیدان زیادی تقدیم کرده ایم.

زاهدی با بیان اینکه امروز نیز استکبار جهانی و نوکران منطقه ای آنها با وجود تلاش های بی ثمرشان در گذشته در پی ضربه به نظام ما هستند،افزود: امروز شاهد خریداری سلاح های زیادی از سوی برخی کشورهای منطقه هستیم که مردم کشورشان هیچ نیازی به آنها ندارند بلکه هدف آنها از این کار ایجاد تهدید برای نظام و کشور ماست.

استاندار قزوین گفت: آمریکا با اعمال تحریم های شدید علیه کشور ما می خواهد مردم ما را از کارآمدی نظام و دولت ناامید کند اما مردم ما ثابت کرده اند با استقامت در برابر بیگانگان می توان همچنان در مسیر عزت و سربلندی قدم برداشت.

زاهدی اظهار داشت: در شرایط تحریم ها باید از ظرفیت های داخلی خود استفاده حداکثری ببریم.