۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 11394
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
  • ارسال توسط :
موفقیت پرتاب موشک نور رعب و ترس را در دل دشمنان  بیشتر می‌کند
موفقیت پرتاب موشک نور رعب و ترس را در دل دشمنان  بیشتر می‌کند

موفقیت پرتاب موشک نور رعب و ترس را در دل دشمنان بیشتر می‌کند

طبق آیات قرآن بخشی از اموال ما به سائل و محروم تعلق دارد

ان شااله همه مؤمنان در ماه رمضان در حمایت و کمک از محرومان و مستضعفان تلاش مضاعفی داشته باشند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران و پرتاب موشک نور به فضا گفت : بدون شک موفقیت پرتاب موشک نور رعب و ترس را در دل دشمنان بیشتر می‌کند و دل دوستان انقلاب را خرسند می‌سازد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فضائل در ماه رمضان رسیدگی به ایتام و محرومان است، افزود: پیامبر اسلام (ص) در ماه رمضان همواره به اصحاب خود سفارش می‌فرمودند که در ماه رمضان به طور ویژه به محرومان و نیازمندان کمک کنند.

امام جمعه قزوین گفت: بدون تردید اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه با این کیفیت بنیان ۳۰۰ خانواده را محکم می‌کند و این اقدام خداپسندانه برای خیرین، مسئولان و استان آثار و برکات زیادی به همراه خواهد داشت.

آیت الله عابدینی افزود: در قرآن مجید در خصوص پرداخت صدقات، زکات و انفاق توصیه‌های فراوانی داریم اما به طور غیر مستقیم نیز به مؤمنان سفارش و تاکید شده که باید بخشی از مال و ثروت خود را به محرومان و مستمندان اختصاص دهند.

وی یادآور شد: مواسات به معنای دادن صدقه نیست و با وجوب شرعیه و انفاق کردن و سایر مواردی که در آیات قرآن ذکر شده متفاوت است، در واقع طبق آیات قرآن بخشی از اموال ما به سائل و محروم تعلق دارد در این زمینه هر چقدر بتوانیم ادای دین کنیم مال ما افزایش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مهاجرین زمانی که به مدینه هجرت کردند دست خالی بودند اما انصار هر چه داشتند با مهاجرین تقسیم کردند تا زندگی مهاجرین نیز شکل بگیرد لذا همه باید در شرایط بحرانی به کمک نیازمندان بشتابیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: ان شااله همه مؤمنان در ماه رمضان در حمایت و کمک از محرومان و مستضعفان تلاش مضاعفی داشته باشند.