۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 3233
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
  • ارسال توسط :
موضع گیری دو خانه به انتصاب مدیرکل غیر بومی ارشاد
موضع گیری دو خانه به انتصاب مدیرکل غیر بومی ارشاد

موضع گیری دو خانه به انتصاب مدیرکل غیر بومی ارشاد

خانه هنرمندان و خانه مطبوعات به انتصاب اسماعیلی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین واکنش نشان دادند.

مراسم معارفه اسماعیلی و تکریم حجت الاسلام حسینی صبح امروز چهارشنبه ، سی ام مردادماه در استانداری قزوین برگزارشد.

خانۀ هنرمندان استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بی تردید همچنان چهره‌های فرهیخته و متعهد با توان اجرایی بالا دراین دیار حضور دارند.

در این بیانیه که برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است ، آمده است: خانۀ هنرمندان استان قزوین امیدوار بود که در این حوزه با مشورت اهالی فرهنگ و هنر از ظرفیت‌های بومی استان که با هنرمندان این خطه آشنایی کامل داشتند بهرمند می‌شدیم.

خانۀ مطبوعات استان قزوین نیز هم با صدور بیانیه‌ای نسبت به انتخاب اسماعیلی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین موضع گیری کرد . در این بیانیه آمده است : امروز برای استانی با ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، تاریخی و تمدنی گسترده، مدیرکلی غیر بومی انتخاب شده است.

این انتخاب علی‌رغم مخالفت نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از دغدغه‌مندان استان صورت گرفته و این پرسش را در ذهن به وجود می‌آورد که مگر در استان قزوین قحط‌الرجال بوده و مدیری توانمند و آشنا با تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان پیدا نمی‌شود؟

خانۀ مطبوعات استان قزوین با تأکید بر ضرورت شناخت و اشراف مدیرکل فرهنگ و ارشاد از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان قزوین آورده است: این انتظار از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که قزوین را به مدیرکلی بومی و آشنا به ابعاد مختلف این استان بسپارد.

در پایان این بیانیه آمده است: فرهنگ و هنر این استان قرار نیست فرصت‌سوز مدیرانی باشد که نیاز به دوازده‌ماه دورهٔ آموزشی قزوین شناسی دارند.

**

با این که عده ای معتقدند که استعفای مدیرکل قبلی این اداره به دلیل تخلفات گسترده او بوده ، اما هیچ مرجعی رسمی این تخلفات را تایید نکرده و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان استان قزوین بر این اعتقادند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید با استعفای حجت الاسلام دکتر حسینی موافقت می کرده است .