۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 18360
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
  • ارسال توسط :
موج بعدی بارش‌ها نیز از امشب آغاز می‌شود
موج بعدی بارش‌ها نیز از امشب آغاز می‌شود

موج بعدی بارش‌ها نیز از امشب آغاز می‌شود

در نیمه شمالی کشور در اغلب مناطق فردا سردترین شب را تجربه خواهیم کرد .

وقایع خبری-محمد اصغری افزود: از دیشب برف و باران بیشتر استان‌های نیمه غربی را فرا گرفته است و اوج شرایط ناپایدار در استان‌های زاگرس مرکزی مانند چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و شرق خوزستان بود.
وی گفت: این شرایط با شدت و ضعف امروز نیز ادامه دارد، اما هرچه زمان به جلوتر می‌رود، به طور موقت از میزان ابر‌ها در شمال غرب و غرب و جنوب غرب از جمله در تهران کاسته خواهد شد.

کارشناس هواشناسی افزود: موج بعدی بارش‌ها از ساعات اولیه امشب دوباره استان‌های نیمه غربی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد به طوری که در سواحل دریای خزر همچنان بارش داریم و بارش‌ها در گیلان، مازندران، گلستان و بسیاری از مناطق به صورت برف خواهد بود و بارش‌ها در استان اردبیل نیز به صورت برف خواهد بود.
اصغری گفت: این سامانه تا فردا در شمال و شرق کشور نیز ظاهر خواهد شد که باید در شمال خراسان رضوی و شمالی منتظر بارش باشیم به ویژه که در این مناطق با کاهش دما بارش‌ها به شکل برف خواهد بود، ضمن اینکه مه و کولاک و وزش باد نیز خواهیم داشت.
وی افزود: در اصفهان و شمال یزد و کرمان نیز باید منتظر بارش باشیم و احتمال بارش تگرگ در مناطق جنوبی وجود دارد. ضمن اینکه از فردا شب در بسیاری از مناطق با کاهش دما مواجه خواهیم شد و ۵ تا ۱۰ درجه هوا سردتر می‌شود.
این کاهش دما ملموس است که در برخی مناطق منجر به یخبندان می‌شود.
کارشناس هواشناسی گفت: در نیمه شمالی کشور در اغلب مناطق فردا سردترین شب را تجربه خواهیم کرد ضمن اینکه آب‌های شمالی مواج و متلاطم است و آب‌های جنوبی خلیج فارس نیز مواج و متلاطم خواهد بود.
آقای اصغری افزود: همچنین از فردا شب با افزایش سرعت وزش باد مواجه خواهیم شد که این وزش باد قابل توجه است و بیشتر مناطق کشور را نیز در بر خواهد گرفت.