۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » فرهنگ و هنر » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 17983
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
  • ارسال توسط :
مهدی وثوق نیا در میان داوران نخستین مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران»
مهدی وثوق نیا در میان داوران نخستین مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران»

مهدی وثوق نیا در میان داوران نخستین مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران»

مراسم اختتامیه در تهران و بر اساس موازین اعلام‌شده از سوی ستاد کرونا اطلاع‌رسانی و برگزار می‌شود.


فراخوان نخستین مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران» توسط انجمن عکاسان ایران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دبیری ساعد نیک‌ذات منتشر شد.

وقایع خبری- انجمن عکاسان ایران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران» را در دی‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌کند. این مسابقه دربرگیرنده عکس‌هایی در محدوده‌ ‌شهر تهران و در مکان‌های عمومی، فضاهای شهری، زندگی روزمره، طبیعت‌شهری، مبلمان شهری و بیانگر جلوه‌های پاییزی طبیعت در پاییز شهر تهران است. از علاقه‌مندان و هنرمندان عکاس دعوت می‌شود تا با مشارکت در برگزاری این رویداد عکاسی با بهره‌گیری از رسانه‌ عکس رویکرد فرهنگی و هنری خود را نسبت به طبیعت شهری تهران در معرض دید و نظر شهروندان تهرانی و جوامع شهری ایران در سطح ملی قرار دهند. به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کووید۱۹ نمایشگاه آثار منتخب در زمان مناسب که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام خواهد شد، در یکی از نگارخانه‌های تهران در زمستان ۱۳۹۹ برگزار و به تمامی راه‌یافتگان به مسابقه گواهی شرکت و یک نسخه فایل دیجیتال کتاب این دوره اهدا می‌شود.

مراسم اختتامیه در تهران و بر اساس موازین اعلام‌شده از سوی ستاد کرونا اطلاع‌رسانی و برگزار می‌شود. دکتر برزین ضرغامی، شاپور دیوسالار، محمدمهدی رحیمیان، شورای سیاست‌گذاری و هیئت داوران این مسابقه را هم ابراهیم صافی، مهدی وثوق‌نیا و گلریز خانعلی‌زاده بر عهده دارند. پایان ثبت‌نام: ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ دی‌ماه ۱۳۹۹، انتخاب نهایی آثار: روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱دی‌ماه ۱۳۹۹، اطلاع‌رسانی پذیرفته‌شدگان: روز جمعه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۹، اختتامیه و اهدای جوایز: پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ (با موافقت ستاد کرونا مکان اعلام می‌شود)، نمایشگاه: ۲۵ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ (با موافقت ستاد کرونا مکان اعلام می‌شود).