۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 26616
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
  • ارسال توسط :
مهدی صباغی به عنوان شصت و چهارمین شهردار شهر قزوین معرفی شد
مهدی صباغی به عنوان شصت و چهارمین شهردار شهر قزوین معرفی شد

مهدی صباغی به عنوان شصت و چهارمین شهردار شهر قزوین معرفی شد

شهردار رسالت خطیر و سنگینی در راستای صیانت از این شهر تاریخی و با فرهنگ غنی بر عهده دارد .

وقایع خبری / با حضور آیت الله عابدینی ؛ نماینده ولی فقیه در استان ، جمالی پور ؛ استاندار ، حجت الاسلام ابوترابی ؛ امام جمعه موقت تهران و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مدیران ارشد استان ، مراسم معارفه مهدی صباغی شهردار جدید قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: الان موقع تحولات جدی در جامعه، اجرای عدالت اجتماعی و ساختن شهری الگو برای سایر مناطق و کشور‌ها است و همه زمینه‌ها برای این مهم فراهم شده و باید با توکل و بسیج عمومی در استفاده از فرهیختگان و دانشمندان، شهری در خور نظام مقدس جمهوری اسلامی بسازیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به آیه ۲۶ سوره بقره اظهار کرد: اولین چیزی که حضرت ابراهیم در این آیه برای یک شهر از خداوند درخواست می‌کند امنیت برای شهر در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: دومین دعای حضرت ابراهیم (س) برای شهر مکه رزق و روزی برای مردم است که پس از امنیت مطرح می‌شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهر زیبا مسجدهایی زیبا دارند، اضافه کرد: ظاهر و باطن زیبای یک شهر باید زیبا باشد تا شهری زیبا را شاهد باشیم و همه این زیبایی‌ها نیز پیرامون مسجد شکل می‌گیرد

 رییس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این مراسم با تاکید بر این که با وحدت فصل ماندگاری از خدمت رسانی در قزوین رقم خواهد خورد، گفت: فلسفه وجودی شهرداری خدمت رسانی به شهروندان است.

هدایت اله جمالی پور  نیز در این مراسم گفت: ما وقتی در پازل کشور نگاه می‌کنیم برخی از شهرها از جایگاه ویژه ای در فرهنگ و تاریخ ما برقرار هستند و قزوین یکی از این شهرها است .

وی افزود: شهردار رسالت خطیر و سنگینی را در راستای صیانت از این شهر تا یخی و با فرهنگ غنی بر عهده دارد و نیاز است توجه به مباحث فرهنگی و تاریخی در این شهر را جدی بگیرد.

استاندار گفت: شهرداری قزوین در کنار مباحث شهری باید مباحث تاریخی و فرهنگی را مورد توجه قرار دهد و صیانت از آن‌ها از جمله باغستان مسئولیت همه است و همه موظفیم که در این مسئولیت خطیر شهردار را کمک کنیم.

در پایان مراسم مهدی صباغی به عنوان شصت و چهارمین شهردار شهر قزوین معرفی و از زحمات سیاوش طاهرخانی شهردار سابق قزوین تجلیل شد.

مهدی صباغی در ۲۴ شهریور ماه امسال با کسب ۶ رأی موافق از شورای ششم شهر قزوین به عنوان شهردار قزوین انتخاب شد.