۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 3296
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
  • ارسال توسط :
من موافق مدیر بومی هستم
من موافق مدیر بومی هستم

من موافق مدیر بومی هستم

متاسفانه آقای وزیر موافق مدیر بومی نبود

من برای مدیریت ادارات سازمان ها و نهادهای دولتی استان قزوین موافق به کار گیری مدیران بومی هستم .

سیده حمیده زرآبادی ، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری ” وقایع خبری ” با بیان موافقت خود با به کارگیری مدیران بومی در استان حوزه انتخابیه خود تصریح کرد : علی رغم این موافقت اما باید بپذیریم که در استان ما ، به کارگیری مدیران بومی خیلی پذیرش ندارد .

وی افزود: اگر برای یک مدیر غیر بومی حکمی در استان قزوین زده شود ، بلافاصله اعتراض ها آغاز می شود که چرا نیروی غیر بومی در استان به کار گرفته شده است اما همین که برای مدیری بومی ، حکم انتصابی زده می شود ، برعلیه این مدیر بومی مطلب می نویسند و اعتراض ها از همان لحظه اول ، آغاز می شود .

زرآبادی درباره عدم حضور خود در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی که در محل استانداری قزوین برگزارشد ، گفت : به دلیل ناهماهنگی دراجرای  برنامه ء مراسم معارفه ، در این مراسم حضور نداشتم . پیامکی داده بودند که مراسم لغو شده است ولی ظاهرا دوباره مراسم برگزار می شود که اطلاع رسانی مجدد صورت نمی گیرد .

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من در بحث مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موافق مدیر بومی بودم و حتی در این مورد با وزیرهم  صحبت کردم . متاسفانه آقای وزیر موافق مدیر بومی نبود و دلیل مخالفت او این بود که تاکنون چند مدیر بومی برای استان قزوین انتخاب کرده ایم که هربار کلی ماجرا و اعتراض داشته ایم .

زرآبادی تصریح کرد : این مشکل از خودمان است . من به عنوان یک قزوینی از این گفته وزیر خوشم نیامد . چون نگاه و اولویتم با نیروی بومی بود ، خیلی پیگیری کردم ولی در نهایت گفتند بومی نمی گذاریم .

این نماینده مجلس در پایان گفت : ما باید در انتصاب ها تابع قوانین و مقررات باشیم و با توجه به همین موضوع انتصاب ها در یک کمیته بررسی شده و خروجی این کمیته به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی شود .