۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران
  • شناسه : 6112
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۰۸
  • ارسال توسط :
منصوریان به صورت مشروط ابقا شد
منصوریان به صورت مشروط ابقا شد

منصوریان به صورت مشروط ابقا شد

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اخراج یا ادامه همکاری علیرضا منصوریان منتشر شد. در این شرایط دیروز اعلام شد که منصوریان به صورت مشروط تا نیم فصل ابقا شده است. تیم فوتبال ذوب آهن درحال حاضر جزو تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ محسوب می‌شود و این اصلاً مطابق با انتظار مسئولان […]

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اخراج یا ادامه همکاری علیرضا منصوریان منتشر شد. در این شرایط دیروز اعلام شد که منصوریان به صورت مشروط تا نیم فصل ابقا شده است. تیم فوتبال ذوب آهن درحال حاضر جزو تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ محسوب می‌شود و این اصلاً مطابق با انتظار مسئولان این باشگاه اصفهانی نیست. در واقع عملکرد علیرضا منصوریان آنقدر ضعیف بوده که همزمان با تعطیل شدن لیگ برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی، شایعه اخراجش منتشر شد. منصوریان در پایان هفته دهم تنها یک برد به دست آورده و با ۴ مساوی، ۵ شکست و کسب ۷ امتیاز در رده نازل چهاردهم جا خوش کرده است. این شرایط باعث شد مسئولان باشگاه ذوب آهن در روزهای گذشته چند جلسه برای بررسی اوضاع تیم برگزار کنند و عصر دوشنبه هم جلسه‌ای ۵ ساعته با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان برگزار شد.
در همین راستا احمد جمشیدى سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت:«جلسه خوبى داشتیم و در ارتباط با تمامى شرایط و مسائل تیم فوتبال باشگاه بحث و بررسى انجام گرفت. با توجه به گفت‌وگوهای طرفین و با لحاظ شروط تعیین شده، علیرضا منصوریان به کار خود در ذوب آهن ادامه خواهد داد.» سخنگوى باشگاه ذوب آهن در ادامه شروط تعیین شده را توضیح داد: «مقرر شد که مدیریت باشگاه به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان و متعاقب آن کسب امتیازات مورد نظر هیأت مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر با ایشان ادامه کار دهد. انتظار می‌رود با درایت ویژه‌اى که منصوریان در این مسئولیت دارد، خواسته‌هاى مدیریت باشگاه و هواداران را برآورده کند تا همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب آهن باقى بماند. چنانچه امتیازات مورد نظر هیأت مدیره باشگاه محقق نشود، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله عملیاتى مى شود.» علاوه بر این، جرایمى قطعى و مشروط براى کادر فنى و بازیکنان درنظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات قابل قبول، موضوع قابل بررسی است.

طبق اعلام این عضو هیأت مدیره باشگاه، حسن استکى بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که پیش از این در دو مقطع به عنوان دستیار و مربى در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه فعالیت کرده، به کادرفنى اضافه می‌شود. بدیهی است شرایط فعلی برای تیمی که فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم در سال ۲۰۱۰ تجریه کرده، اصلاً مطلوب نیست. از سویی در شرایطی که اکثر تیم‌های لیگ برتری با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، تیم‌های صنعتی از جمله ذوب آهن مشکلات مالی کمتری دارند. از حیث بازیکن هم به رغم جدا شدن چند بازیکن خوب در ابتدای فصل اما دست منصوریان چندان خالی نیست. با تمام این اوصاف، حالا علیمنصور در ۵ بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل باید خودی نشان دهد و این در حالی است که ذوب آهن باید به مصاف تیم‌های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس، نساجی مازندران و گل گهرسیرجان برود. ذوب آهن در ۳ دیدار از این ۵ بازی، میزبان است.