۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 1608
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
  • ارسال توسط :
منازل مردم آسیب‌دیده از سیل قبل از فصل سرما بازسازی می‌شود
منازل مردم آسیب‌دیده از سیل قبل از فصل سرما بازسازی می‌شود

منازل مردم آسیب‌دیده از سیل قبل از فصل سرما بازسازی می‌شود

هم‌اکنون گروه‌های جهادی در لرستان مستقر هستند

سرهنگ محرمعلی والدی با اشاره به اقدامات سپاه استان قزوین در لرستان اظهار کرد: با توجه به تقسیم کاری که در لرستان برای خدمات رسانی به مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل صورت گرفته سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مسئولیت ساخت و مرمت واحدهای مسکونی را بر عهده گرفته است.

وی افزود: فرآیند شناسایی واحدهای مسکونی که باید تعمیر و یا بازسازی شوند با همکاری بنیاد مسکن استان قزوین انجام شده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه استان قزوین باید ۴۵۰ واحد مسکونی را که پیش از این بنیاد مسکن ارزابی تعیین کرده و بر اثر سیل خسارت دیده‌اند تعمیر و یا بازسازی کند.

وی با اشاره به اینکه این کار بزرگ بدون حضور پیمانکار عملیاتی می‌شود، تأکید کرد: تمام این اقدامات توسط گروه‌های جهادی و با عشق به خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده انجام می‌شود.

والدی تأکید کرد: هم‌اکنون گروه‌های جهادی در لرستان مستقر هستند و اقدامات انجام شده تا به امروز نیز مورد رضایت اهالی و همچنین مسئولین استان لرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت هر واحد مسکونی حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه به‌دنبال دارد، تأکید کرد: با توجه به هزینه‌های بالا،  بالغ بر ۲۵ میلیون تومان باید توسط خیرین و دستگاه‌های زیربط تأمین شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها و دغدغه ما در این راستا است که مردم این منطقه بیشتر از این متحمل خسارت نشوند و به‌دنبال این هستیم تا قبل از شروع فصل سرما بتوانیم منازل را آماده و تحویل دهیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه استان قزوین در منطقه سیمین‌شهر لرستان نیز گفت: از نظر ما خدمات‌رسانی و امداد رسانی به مردم این مناطق پایان نیافته و همچنان ادامه دارد.

والدی با بیان اینکه تنها فاز نخست اقدامات امداد رسانی شامل کمک های معیشتی و درمانی در گلستان به پایان رسیده است، تأکید کرد: دو پروژه راهسازی باید در منطقه توسط سپاه استان قزوین انجام می شد و اولویت ما محسوب می‌شد.

وی گفت: این دو مسیر شاهراه بیش از ۱۱ روستا بود که با حضور گروه ‌های جهادی کار اجرا شده و امروز فقط منتظر آسفالت آن هستیم.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: رایزنی لازم برای آسفالت نیز شده است و امیدواریم در دو هفته آینده توسط شهرداری و فرمانداری منطقه انجام شود.

وی عنوان کرد: پیگیر مشکلات مردم آسیب‌دیده در منطقه هستیم و به هیچ عنوان این مردم را تا رفع کامل آسیب‌های ناشی از سیل رها نمی‌کنیم.

والدی بیان کرد: هفته گذشته دو هنرستان دخترانه نیز در این منطقه به چرخ خیاطی نیاز داشتند که با کمک خیرین چرخ‌های خیاطی خریداری و تحویل شد تا مشکلی در فرآیند تحصیل دانش‌آموزان این هنرستان ایجاد نشود.

وی در پایان یادآور شد: بسته های معیشتی نیز با کمک بهزیستی و کمیته امداد در حال توزیع است و تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم انجام می دهیم.

گفتنی است با وقوع سیل در استان گلستان، سپاه صاحب‌الامر به عنوان استان معین خدمات رسانی به ۱۰ روستا در سیمین شهر تعیین شد. همچنین هم اکنون نیز معین شهر نورآباد لرستان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.