۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » جامعه » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 6115
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۱۲
  • ارسال توسط :
ملی پوشان راهی اردن شدند
ملی پوشان راهی اردن شدند

ملی پوشان راهی اردن شدند

آخرین تمرین تیم ملی با حضور میهمان ویژه برگزار شد

گروه ورزش / تیم ملی در حالی عصر دیروز تهران را به مقصد امان پایتخت اردن ترک کرد که پیش از ظهر آخرین جلسه تمرینی خود در تهران را در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار کرد. این تمرین میهمان‌های ویژه‌ای داشت؛ مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال زنان به همراه اعضای کادر فنی خود در محل تمرین شاگردان ویلموتس حضور یافتند و نظاره‌گر تلاش آنها شدند. دوشنبه شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه ابراهیمی مصدوم است اما نکته حائز اهمیت اینکه او در تمرین حضور داشت. همچنین میلاد محمدی و سیدمجید حسینی دو لژیونر فوتبال‌مان دیروز نخستین تمرین اردوی فعلی را پشت سرگذاشتند و پا به پای سایر نفرات در کارهای تاکتیکی شرکت کردند. سرمربی بلژیکی تیم ملی هم نکات مختلف را به بازیکنان گوشزد کرد.

 واکنش سایت های خارجی به شرایط تیم ملی ایران


گفتنی است با اینکه ویلموتس به ایران بازگشته و مشکلات مالی‌اش حل شده اما این موضوع همچنان مورد توجه رسانه‌های اروپایی بخصوص بلژیکی قرار دارد. سایت بلژیکی DH گزارشی کوتاه از حضور ویلموتس در تمرینات تیم ملی ایران منتشرکرد و نوشت: «بعد از آنکه سرمربی ۵۰ ساله چند روز قبل به خاطر عدم پرداخت مطالباتش،‌ ناراحت بود و تهدید به ترک تیم ملی کرده بود، به ایران بازگشت و تیم ملی را برای بازی با عراق آماده می‌کند. در واقع تهدید مارک ویلموتس مبنی بر فسخ قراردادش، ثمربخش واقع شد چون پول به او پرداخت شد.» در این شرایط، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت و اشاره‌ای به دیدارهای گروه C مسابقات داشت. سایتAFC  نوشت: «پس از برگزاری ۴ مسابقه، هیچ تیمی تاکنون نتوانسته در همه بازی‌هایش پیروز شود. این موضوع، ۲ روز حیاتی را برای ۳ تیم عراق، بحرین و ایران رقم می‌زند. برتری بحرین مقابل ایران در روز چهارم باعث شد رقابت تیم‌ها با یکدیگر نزدیک شود و بحرین این هفته مقابل تیم بدون برد هنگ‌کنگ، امیدوار به کسب پیروزی است. با مصاف عراق مقابل ایران، بحرین شانس خوبی دارد که روز پنجم مسابقات را به عنوان صدرنشین به پایان برساند. عراق هم که امتیازات برابری با بحرین دارد، تلاش می‌کند جایگاه خود را درصدر جدول حفظ کند اما ایران که به دنبال سومین حضور متوالی در جام جهانی است، به پیروزی نیاز دارد.»
در اردوی عراق چه خبر است؟
محل بازی عراق و ایران به دلیل ناآرامی‌های عراق به کشور ثالث (اردن) منتقل شد. در این شرایط تیم تحت هدایت کاتانچ ابتدای هفته به اردن رفت تا اردوی خود را در این کشور برپا کند. عراقی‌ها دیروز سومین جلسه تمرینی‌شان پیش از دیدار با ایران را با اضافه شدن تمام لژیونرهایشان برگزار کردند. گفتنی است وزارت ورزش عراق تصمیم گرفته ۲۵ خبرنگار را برای پوشش اخبار تیم ملی این کشور در دیدار با ایران به اردن اعزام کند. همچنین ۱۰ پیشکسوت فوتبال عراق هم به عنوان میهمان‌های افتخاری برای تماشای این دیدار به اردن اعزام خواهند شد. ضمن اینکه سایت «الکره العراقیه» خبر داد که برای هواداران عراقی بلیت‌های رایگان در نظر گرفته شده و هر هوادار عراقی حق دارد تنها یک بلیت دریافت کند. این سایت همچنین خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون عراق اعلام کرده که در دیدار مقابل ایران، هر اقدام سیاسی که مربوط به اعتراضات اخیر این کشور باشد و از سوی بازیکنان و هواداران انجام گیرد، با جریمه و محرومیت همراه خواهد شد.