۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » سیاست » شهرداری » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 36271
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
  • ارسال توسط :
معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی و خانواده های آنان به خطر افتاده است
معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی و خانواده های آنان به خطر افتاده است
با رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین؛

معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی و خانواده های آنان به خطر افتاده است

باید شهرداری قزوین برای این مشکل ایجاد شده تدابیر خاصی اتخاد نماید .

رایگان شدن اتوبوسهای درون شهری معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی را با مشکل مواجه کرده است

اللهیاری گفت: با رایگان شدن اتوبوسهای درون شهری قزوین تمایل شهروندان به استفاده از ناوگان اتوبوسرانی بیشتر شده و همین امر باعث کاهش تعداد مسافران تاکسی و تهدید معیشت آنان شده است.

به گزارش “وقایع خبری، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعي و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب ادامه داد : طی تماس‌های رانندگان تاکسی ،با رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین تعداد مسافران استفاده کننده از خدمات تاکسیرانی در شهر قزوین کاهش محسوسی داشته و همین امر باعث به خطر افتادن معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی و خانواده های آنان شده است.

وی افزود: با توجه به هزینه های بسیار زیاد استهلاک خودرو و وسایل جانبی و یدکی خودرو به نظر می رسد کاهش تعداد مسافر در ناوگان تاکسیرانی هم منجربه کاهش درآمدهای این قشر زحمتکش شده است و هم تامین هزینه های جاری آنان را با مشکل جدی مواجه نموده است .

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار حل این مشکل توسط مدیریت شهری قزوین شد و گفت: باید شهرداری قزوین برای این مشکل ایجاد شده تدابیر خاصی اتخاد نماید تا هم به شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی فشار وارد نشود و هم معیشت رانندگان تاکسی دچار مشکل نشود.