۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اصفهان
  • شناسه : 31238
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
  • ارسال توسط :
معمای کشف اجساد حلق آویز  ۵ عضو یک خانواده
معمای کشف اجساد حلق آویز  ۵ عضو یک خانواده

معمای کشف اجساد حلق آویز ۵ عضو یک خانواده

در حال حاضر فرضیه قتل مطرح نیست و تحقیقات لازم برای مشخص شدن علت مرگ این پنج عضو خانواده در حال بررسی است.

کشف اجساد حلق آویز ۵ عضو یک خانواده در نجف آباد اصفهان معمای پیچیده ای مقابل تیم جنایی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان روز شنبه درباره این خبر گفت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق‌آویزشدن پنج نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود. انتشار بوی تعفن عجیبی از این خانه باعث شکایت همسایه ها و اعلام موضوع به پلیس شده بود. بنابراین بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، تیم پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند و مشاهده شد پنج نفر که اعضای یک خانواده بودند همگی حلق‌آویز شده و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده اند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند. آنچه مسلم است اینکه با توجه به شواهد و بررسی اولیه در صحنه، وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد. طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شوند و اطلاعات لازم از آنها اخذ شود.

در حالی که این خبر شوک عجیبی در شهر ایجاد کرده، داماد سابق این خانواده به پلیس گفت: پدر زن سابقم فوت کرده بود اما مادر، خواهر و برادرزنم به همراه همسر سابقم و دخترم همگی در این خانه زندگی می‌کردند. از روز سه شنبه گذشته مدام تماس می گرفتم تا به ملاقات دخترم بروم اما کسی پاسخگو نبود تا اینکه عصر جمعه متوجه این ماجرا شدم. بر اساس این گزارش وقتی عصر جمعه ۱۷ تیر مأموران پلیس وارد این خانه در یکی از محله های جنوبی شهر نجف آباد شدند در زیر زمین با پیکر حلق آویز مادر، دو دخترش، پسر خانواده و نوه شان رو به رو شدند.

دادستانی نجف آباد همچنین گفته است که در حال حاضر فرضیه قتل مطرح نیست و تحقیقات لازم برای مشخص شدن علت مرگ این پنج عضو خانواده در حال بررسی است.