۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 7935
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
  • ارسال توسط :
معامله قرن به دنبال خلع سلاح فلسطینیان است
معامله قرن به دنبال خلع سلاح فلسطینیان است

معامله قرن به دنبال خلع سلاح فلسطینیان است

هر کس با فساد خود روحیه انقلابی را خدشه دار کند باید با وی برخورد شود

پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد هم اقتدار ایران اسلامی بیشتر شده و هم مسلمانان خود را پیدا کرده‌اند و انسجام مسلمین بیشتر شده اما در این شرایط باز یک نادان از مذاکره حرف می‌زند که به نظر می‌رسد خیانت‌هایی پشت آن است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین در مسجدالنبی سپس با اشاره به آیات الهی گفت : آنها که آیات الهی را شنیده و ایمان واقعی دارند هرگز دنبال شیطان و باطل نمی‌روند و در ناملایمات نیز تنها از پروردگار کمک می‌گیرند.

امام جمعه قزوین گفت: آنها که آیات خدا را شنیده‌اند اما دنبال شیطان می‌روند و در شرایطی که دشمن با وقاحت اعلام کرده دستور ترور شهید سلیمانی را داده باز دنبال مذاکره و تبعیت از شیطان می‌روند جای تعجب دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: همه دیدیم که برجام برای کشور ضایعات داشت و حوادثی که رخ داده موجب اتحاد بیشتر مسلمانان شده و نباید این عزت را زیر سوال ببریم.

وی بیان کرد: وقتی ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌های هسته‌ای، موشکی، علمی و فناوری جلو رفته و به اقتدار علمی رسیده اگر در این شرایط دنبال مذاکره حقارت بار باشد از غافله عقب‌گرد کرده است.

خطیب جمعه قزوین یادآور شد: در این شرایط صحبت از مذاکره فرصت دادن به دشمن است که خود را پیدا کند و دوباره دست به توطئه بزند و باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

وی گفت: امروز در داخل کشور برخی مواضع آمریکا و انگلیس را تکرار می‌کنند در حالی که این افراد اگر عزت و اقتدار ایران را باور ندارند نباید خود را سخنگوی ملت بدانند، انتظار داریم با مردم صادق باشید و قدرت ملت را باور کنید که از قدرت‌های شیطانی بالاتر است.

آیت‌الله عابدینی اظهار داشت: همان قدرتی که شاه را فراری داد و انقلاب را پیروز کرد امروز آمریکا را به زانو درآورده است.در آستانه گام دوم که پیروزی انقلاب در منطقه هدف گذاری شده باید شاهد اتحاد کشورهای اسلامی باشیم و در این وضعیت به شدت نیازمند وحدت و روح انقلابی هستیم.

امام جمعه قزوین گفت: وحدت این نیست که از فساد نگوییم زیرا هر کس با فساد خود روحیه انقلابی را خدشه دار کند باید با وی برخورد شود و مرز وحدت، انقلابی بودن است.

آیت‌الله عابدینی در خطبه دوم نماز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم با رهبری امام راحل و مبارزات زیرزمینی توانستند بساط رژیم ستمشاهی را برچینند و با پیروزی و عزت به حکومت اسلامی برسند و امروز خدا را شاکریم که فتح و پیروزی را نصیب ملت کرد.

وی اظهار داشت: امسال چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و در گام دوم قرار داریم که در این دوران چند اصل مهم است که باید به آن پرداخته و در جامعه تبیین شود و امروز که انقلاب تثبیت شده باید صدور انقلاب را جدی بگیریم.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: در عرصه علم و دانش در دانشگاه‌ها گام‌های خوبی برداشته شده اما در گام دوم باید به معنویت و اخلاق هم توجه کرده و مهربانی و صداقت را پیاده کنیم و توجه به اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و به تولیدات داخلی اهمیت بیشتری دهیم تا از اقتصاد وابسته نجات پیدا کنیم.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: باید مبارزه با فساد را اولویت قرار دهیم زیرا برخی از سیری و غارت بیت‌المال شکم‌هایشان باد کرده و عده‌ای نان شب ندارند و برخی ساختمان‌های چند صد میلیاردی دارند و برخی هنوز مستأجر هستند و در مقابل شهدا شرمنده هستیم که هنوز عده‌ای دنبال غارت اموال مردم هستند.

وی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید تقویت عزت ملی در اولویت باشد و ذلت را نپذیریم و روی پای خود بایستیم.

امام جمعه قزوین افزود: امروز به وزارت خارجه فعال نیاز داریم تا بتوانیم محصولات خود را به کشورهای منطقه که خواهان آن هستند صادر کرده و ارز کسب کنیم و عزت ما در گرو تعامل منطقی با کشورهاست البته باید با دشمن مرز بندی و به آن حساسیت داشته باشیم و با سبک زندگی اسلامی در مسیر عزت کشور حرکت کنیم.

آیت‌الله عابدینی در ادامه خطبه‌های نماز به معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: هدف معامله قرن این است که بیت‌المقدس و مسجدالاقصی را اشغال و پایتخت را منتقل کند تا هویت فلسطینی‌ها گم شود و در این میان می‌خواهند کاری کنند که نوار غزه ارتباطش با فلسطین کم شود و مردم فلسطین را خلع سلاح کنند.

وی اضافه کرد: ترامپ و صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند که با این کار می‌خواهند شهرک سازی متوقف شود در حالی که هدف آنها خانه سازی در اطراف بیت‌المقدس و ایجاد پایگاه‌های جدید است.این توطئه قرن باعث شده فلسطینی‌ها مصمم‌تر به صحنه آمده و فضای ضد آمریکایی با حماقت ترامپ تقویت شده است.

خطیب جمعه قزوین راهپیمایی میلیونی مردم عراق علیه آمریکا را سیلی دیگری بر صورت استکبار دانست و افزود: سقوط هواپیمای حامل مسئولان آمریکایی و عملیات سوریه سیلی دیگری بود که به آمریکا نواخته شد و این انتقام‌ها ادامه خواهد یافت.

آیت‌الله عابدینی از مردم استان خواست آماده حضور باشکوه در برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات باشند.