۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30517
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
  • ارسال توسط :
مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات وجود دارد
مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات وجود دارد

مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات وجود دارد

تبدیل به احسن اراضی موقوفه شهر خاکعلی موجب رفع مشکلات مسکونی و زراعی می شود.

حامد فتوحی فرماندار آبیک در جلسه بررسی راهکارهای نحوه تبدیل به احسن زمین های وقفی شهر خاکعلی که با حضور حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهر خاکعلی برگزار شد، بیان کرد: اقداماتی که در راستای افراز و تبدیل به احسن اراضی وقفی از سوی اوقاف صورت گرفته بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت: اجرای پیشنهاد تبدیل به احسن برای اراضی شهر خاکعلی اعم از مسکونی و زراعی می تواند مشکل گشا باشد تا یکبار برای همیشه این مشکل در شهر خاکعلی ریشه کن شود. 

فرماندار آبیک اظهار کرد: در خصوص تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه پیشنهاد می شود مسوولیت کمیته با شهردار شهر خاکعلی باشد و از بخشدار، رییس شورا و دونفر از معتمدین و نیز نماینده اوقاف در این کارگروه حضور داشته باشند..

فتوحی عنوان کرد: مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات وجود دارد. روستاهای بخش بشاریات خوش نشین نبوده و معمولا نگاه سیاستمداران به بخش مرکزی بوده است. با توجه به اعتبارات ویژه سفر ریاست جمهوری به شهرستان ابیک، حتما یکی از اولویت های شهرستان، خانه بهداشت بشاریات و شهر خاکعلی خواهد بود.