۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار زنان » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 26096
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
  • ارسال توسط :
مطالبه مهم دکتر محمدبیگی از ریاست قوه قضائیه
مطالبه مهم دکتر محمدبیگی از ریاست قوه قضائیه

مطالبه مهم دکتر محمدبیگی از ریاست قوه قضائیه

به داد مردم استان قزوین برسید.

به داد مردم استان قزوین در پرونده های اوقافی، منابع طبیعی، خصوصی سازی های کمرشکنانه و زمین‌خواری ها برسید

دکتر فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز با اشاره به سفر یک روزه ریاست محترم قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان قزوین گفت: استان قزوین با تاریخی کهن و ظرفیت های عظی در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و گردشگری، دارای مشکلاتی مهم در حوزه قضایی است که ضرورت دارد ریاست قوه قضائیه به صورت ویژه برای حل آن ورود کرده و با تعیین تکلیف آن به داد مردم استان برسد.

وی تصریح کرد :آنچه امروز به‌عنوان مطالبات جدی مورد تأکید و پیگیری ما از رئیس قوهٔ قضائیه است، حل مشکلات مردم در اراضی اوقافی و یا مورد ادعای منابع طبیعی در شهرها و روستاهای مختلف استان، جابجایی سریع و برنامه‌ریزی شدهٔ زندان مرکزی قزوین(چوبیندر) به خارج از محدوده و حریم شهر، تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار و کمک به احیای تولید در صنایع استان، ضرورت رفع مشکلات تعاونی های مختلف، توجه به رسیدگی فوری به پرونده های چندساله زمین خواری و قطع دست زمین خواران است.

دکتر محمد بیگی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که در استان قزوین واحدهای تولیدی فعال چون کنتورسازی به سبب سپردن به نااهل در فرایند خصوصی سازی های غیرکارشناسانه و کمرشکن دچار بحران شدند، لذا باید دستگاه قضا به صورت ویژه این پرونده ها را تعیین تکلیف نماید. همچنین ایفای نقش پویای دستگاه قضایی اثری ویژه در رفع موانع تولید و نیز در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی درپایان گفت : توجه ویژه به آموزش و تعالی خانواده به ویژه در معاونت پیشگیری قوه قضائیه در راستای کاهش آمار طلاق، ایفای نقش مؤثر قوه در اجرای قانون جوانی جمعیت و اولویت‌های روزمره مردم از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه شود.